آخرین مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۹۹

فردا چهارشنبه 16 مهر 1399 آخرین مهلت ثبت نام در آزمون وکالت 99 است

اختبار- بر اساس آگهی آزمون وکالت ۹۹ ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ آخرین مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۹۹ است، با این حال با توجه به رویه دوره های گذشته می توان انتظار تمدید مهلت ثبت نام را داشت.

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران اسکودا در آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۹۹ که روز ۲۵ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد مهلت ثبت نام در آزمون را از روز یکشنبه ۶ تا روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرده است.

هرچند ضرورت دارد علاقمندان به شرکت در آزمون وکالت ۹۹ در مهلت تعیین شده یعنی نهایتا تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند، با این حال باز هم می توان انتظار داشت با توجه به رویه دوره های گذشته مهلت ثبت نام برای چند روز دیگر تمدید شود.

مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۹۸ (دوره گذشته) از ۷ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸ تعیین شده بود، که با اعلام اسکودا در روز ۱۷ مهر برای چند روز دیگر و تا ۲۰ مهر ۱۳۹۸ تمدید شد.

آزمون وکالت ۹۹ روز جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ در همه مراکز استان های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام. بعضی منابع اعلام میکنند که ثبت نام اسکودا تا ۲۱مهر تمدید شده، اما در سایت شما بیان نشده.آیا این خبر صحیح است؟

  2. انشاالله رییس های جدید اسکودا وکانون مرکزهم عین بهمن کشاورز بشن خیابون البته اگر…….لیاقتشو داشته باشن

  3. با سلام و احترام
    آیا قانون کاهش حبس تعزیری به عنوان یکی از منابع آزمونی وکالت امسال قرار دارد؟

  4. همان طور که مطلع هستید،بند جدیدی اضافه شد به اگهی ازمون وکالت امسال، که مدارک تحصیلی را میتوان از ۲۵تا ۲۷اذر بارگزاری کرد،

    حالا سوالم اینه که

    الان توی برگه ثبت نام،بخش بارگزاری مدرک تحصیلی،به جای مدرک تحصیلی یه برگه ی سفید بارگزاری کنیم کافی هست تا تاریخ ۲۷ام که اصلاح شود یا باید کار دیگری کرد؟

    و عده ای که هنوز فارغ التحصیلیشون رو نگرفتند و منتظرن تا در بازه ی ۲۵ام تا ۲۷ام اصلاح بکنند توی سایت،به جای تاریخ فارغ التحصیلی،یه تاریخ فرضی رو وارد بکنند تا در بازه ی اصلاح،اصلاح بکنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا