ثبت نام استعدادهای درخشان برای مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۳

ثبت نام استعدادهای درخشان برای مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۳

ثبت نام از ۱۵ تا ۳۱ تیر ۱۳۹۳ انجام می شود

برای خرید کارت ثبت نام به مبلغ ۱۷۸/۰۰۰ ریال اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام از اینجا وارد شوید

ثبت نام واجدین شرایط آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۳

طبق اعلام سازمان سنجش کلیه متقاضیانی که مشمول آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۹۱/۳/۲ برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد هستند و موفق به اخذ پذیرش از هیچ دانشگاهی نشده‌اند، می‌توانند جهت ثبت‌نام با در نظر گرفتن کلیه شرایط آیین نامه و مصوبات مربوطه که قبلاً در سایت سازمان اطلاع رسانی شده است اقدام به ثبت نام کنند.

۱: زمان ثبت نام: از تاریخ ۱۳۹۳/۴/۱۵ لغایت ۱۳۹۳/۴/۳۱
۲ : دانشجویان واجد شرایط آیین نامه مذکور می‌بایست قبل از اسکن تقاضانامه و بارگذاری آن در سایت سازمان، جهت تایید و مهر آن به دانشگاه فارغ التحصیلی خود مراجعه نمایند.
۳ : به متقاضیان پیشنهاد می‌گردد به دلیل محدودیت ظرفیت موجود دانشگاهها، انتخابهای خود را افزایش دهند. بدیهی است لزوماً تمام متقاضیان ثبت‌نام شده جایابی نخواهند شد.
۴ : جایابی توسط سازمان صرفاً برای دانشگاه‌ها و موسساتی صورت می‌گیرد که مستقیماً اقدام به پذیرش دانشجو براساس آیین نامه مذکور ننموده‌اند.
۵ : از شروع ثبت ‌نام تا هر زمان (حتی زمان فارغ‌التحصیلی) چنانچه مشخص شود متقاضی براساس آیین نامه مذکور و کلیه مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واجد شرایط نبوده است، قبولی وی لغو خواهد شد .
۶ : در صورت وجود هرگونه مغایرت بین اطلاعات درج شده در تقاضانامه اسکن شده متقاضیان و اطلاعات وارد شده برای ثبت‌ نام در سایت سازمان داوطلب از فرآیند جایابی توسط سازمان حذف خواهند شد .
۷ : در صورت مغایر بودن اطلاعات تقاضانامه اسکن شده با اصل تقاضانامه برای ارائه به دانشگاه معرفی شده، قبولی داوطلب لغو خواهد شد .
۸ : متقاضیانی که از سوی دانشگاه‌ها اقدام به پذیرش نموده‌اند و اسامی آنها از طرف دانشگاه به این سازمان اعلام شده است از فرآیند جایابی توسط سازمان حذف خواهند شد .
۹ : چنانچه اطلاعات ثبت نامی داوطلبی توسط سازمان سنجش تأیید شده باشد، داوطلب مجاز نیست که اطلاعات خود را ویرایش نماید.
۱۰ : دانشجو یا فارغ التحصیلان هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به ثبت نام در این سیستم نمی باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا