هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز خواستار بررسی مجدد لایحه وکالت شد

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز
طی نامه ای خطاب به رییس جمهور  خواستار بررسی مجدد لایحه وکالت شد

یک عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: جلسه رای‌گیری برای انتخاب رییس کانون مرکز به هفتم اردیبهشت ماه موکول شد.

علی نجفی‌توانا در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در دومین جلسه‌ای که امروز در کانون وکلای مرکز با حضور اعضای جدید هیات مدیره برای انتخاب رییس برگزار شد، رای‌گیری بین اینجانب و آقای فرض پور ماچیانی که بیشترین آرا را کسب کرده‌ایم بود که به روز دیگری موکول شد.

وی با بیان این که در جلسه امروز کانون مرکز در خصوص لایحه وکالت که به شدت مورد انتقاد و اعتراض وکلا و هیات مدیره این کانون است، بحث شد، ادامه داد: از آنجا که لایحه وکالت در هیات دولت مطرح است، نکاتی که مورد توجه هیات مدیره کانون مرکز بود را طی نامه‌ای تنظیم کردیم و به رییس‌جمهور ارایه دادیم.

نجفی‌توانا تاکید کرد: در این نامه از رییس‌جمهور محترم خواستیم که بررسی مجددی در خصوص لایحه جامع وکالت صورت گیرد و نظر حقوقدانان و اساتید در این زمینه اخذ شود.

بر اساس این گزارش، در دو بار رای گیری که در جلسه ۳۱ فروردین ماه در کانون مرکز انجام شد، آقایان فرض‌پور ماچیانی و نجفی‌توانا رای مساوی ۶ به ۶ را کسب کردند و به همین دلیل جلسه دوم انتخاب رییس کانون مرکز به امروز موکول شد که به دلیل مطرح شدن مباحث دیگر این جلسه به روز یکشنبه هفته آینده – هفتم اردیبهشت ماه – موکول شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا