پاسخنامه و کلید همزمان با انتشار نتایج آزمون وکالت ۹۲، منتشر می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۸ دی
پاسخنامه و کلید همزمان با انتشار نتایج آزمون وکالت ۹۲، منتشر می شود

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت سال ۹۲ گفت: نتایج آزمون ورودی کاراموزی وکالت سال ۱۳۹۲ (کانون وکلای دادگستری) ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان سنجش تاکنون نتایج را اعلام نکرده است و هر نتیجه ای از منبعی غیر از سازمان سنجش غیرمعتبر است و مورد تایید ما نیست.

خدایی اظهار داشت: در چند روز گذشته دو سئوال از سوی کانون وکلا تغییر کرد و در نتیجه کلید بر اساس آن دو سئوال اصلاح شد و اکنون فرآیند اصلاح کلید و اعلام نتایج در حال انجام است و تا امشب نتایج منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: تاکنون هیچ نتیجه ای نیز از سوی سازمان سنجش به عنوان نتایج کانون وکلا و یا آزمون وکالت منتشر نشده است.

خدایی تاکید کرد: با توجه به اینکه دیر اعلام شدن نتایج که بنا به نظر کانون وکلا صورت گرفت، شائبه هایی را ایجاد کرده است به منظور رفع شائبه ها پاسخنامه و کلید همزمان با انتشار نتایج، منتشر می شود.

به گزارش مهر، پیش از این بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) انتشار اسامی برخی از پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت از سوی برخی سایت‌ها را تایید نکرده و گفته بود اعلام این اسامی ارتباطی به اسکودا ندارد و از سه – چهار روز قبل از این‌که تغییرات سوالات آزمون وکالت به سازمان سنجش آموزش کشور ارایه شود چنین موضوعی مطرح بوده که اسامی برخی از پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت در برخی از سایت‌ها منتشر شده است که اسکودا این موضوع را تایید نمی‌کند.

وی اضافه کرده بود: اسامی پذیرفته‌شدگان نباید تا قبل از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش در هیچ سایتی منتشر شود و اگر احیانا چنین اتفاقی رخ داد اتحادیه پاسخگو نیست.

این در حالی است که اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۲، ۲ بار به تعویق افتاد.

آزمون ورودی کاراموزی وکالت سال ۱۳۹۲ (کانون وکلای دادگستری) روز جمعه اول آذرماه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در ۲۳ کانون وکلای دادگستری به صورت همزمان برگزار شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا