داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید در حوزه ای که ثبت نام کرده اند حاضر شوند

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید در حوزه ای که هنگام ثبت نام کرده اند شرکت کنند که ممکن است با محل رشته ی اول انتخابی متفاوت باشد
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی باید در همان حوزه ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند، در آزمون شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان باید در همان حوزه ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند شرکت کنند و اگر داوطلبی رشته انتخابی اول او با حوزه انتخابی اش متفاوت باشد، نباید برای آزمون خود به واحد دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه کند، بلکه لازم است که به حوزه امتحانی ثبت شده خود رجوع کند.

وی افزود: آدرس حوزه های امتحانی هر فرد در کارت ورود به جلسه آنها درج شده است که هر فرد می تواند به آن رجوع کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه آزمون سراسری ارشد امسال در روزهای ۹ و ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود، لذا هر داوطلب باید از زمان دقیق آزمون خود که بر روی کارت ورود به جلسه او درج شده، توجه کند و در همان روز و نوبت برای آزمون خود به حوزه امتحانی مراجعه کنید.

مشاور ریاست عالی دانشگاه گفت: اگر بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبی نقصی وجود دارد، افراد باید به باجه های رفع نقص که آدرس آنها در پایگاه الکترونیکی www.pubr-azmoon.com اشاره شده، مراجعه کنند، لذا به داوطلبان توصیه می شود برای رفع نقص هرگز به واحدهای دانشگاهی انتخاب خود مراجعه نکنند.

وی افزود: متقاضیان اگر با سئوال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند از طریـق سایت www.pubr-azmoon.com سئوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا