دانشگاه تربیت مدرس بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد

دانشگاه تربیت مدرس در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۲ از طریق پذیرش برگزیدگان علمی،‌ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به منظور فراهم کردن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور و در راستای بند ۱-۸ ماده ۸ آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر‌، وزارت علوم و بر اساس مصوبات مراجع ذیصلاح، این دانشگاه نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط عمومی و اختصاصی در دوره‌های دکتری تخصصی اقدام کرده است.

دانش‌آموختگان دوره کارشناسی ارشد که به لحاظ میانگین کل دوره با احتساب نمره پایان‌نامه جزو رتبه‌های اول تا سوم دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، در صورت نداشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آیین‌نامه می‌توانند، بدون شرکت در آزمون کتبی نیمه متمرکز دوره‌های تخصصی سازمان سنجش، متقاضی ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس شوند.

بنابراین، متقاضیان واجد شرایط باید از روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی اقدام کرده و مدارک مورد نیاز را فقط از طریق سامانه الکترونیکی مذکور ارسال کنند.

نتایج بررسی اولیه درخواست متقاضیان و راه یافتگان به مصاحبه علمی متعاقبا پس از اتمام مهلت ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه اعلام می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه دانشگاه به نشانی www.modares.ac.ir بخش معاونت آموزشی مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا