راهنمای خبرنامه ایمیلی اختبار

خبرنامه ایمیلی اختبار با استفاده از فناوری برتر Google FeedBurner طراحی شده است و کار می کند، FeedBurner مانند سایر خدمات گوگل از قدرت، کارایی و جذابیت های خاص خود برخوردار است.

خبرنامۀ ایمیلی اختبار ساعت ۹ صبح هر روز تیتر و خلاصه ای از اخبار و مطالب روز گذشته سایت را به ایمیل اعضا ارسال می کند، اعضا در صورتی که تمایل به مطالعه مطلبی داشته باشند می توانند از طریق تیتر اخبار، صفحه مورد نظر را مشاهده کنند.

تا کنون حدود ۱۰ هزار نفر در خبرنامۀ ایمیلی اختبار عضو شده اند، شما هم می توانید به آسانی عضو خبرنامه ایمیلی اختبار بشوید.

ویژگی مهم خبرنامه ایمیلی اختبار این است که شما در هر زمان که بخواهید می توانید با استفاده از امکان لغو عضویت خودکار، تنها با دو کلیک عضویت خود را لغو و دریافت خبرنامه را متوقف کتنید و هر زمان که خواستید عضویتتان را دوباره فعال کنید.

ویژگی مهم دیگر خبرنامه ایمیلی اختبار این است که به علت ارسال خودکار خبرنامه توسط سیستم FeedBurner آدرس ایمیل اعضای خبرنامه در اختیار دیگران قرار نمی گیرد و موجب سو استفاده یا ارسال ایمیل های ناخواسته (اسپم) نمی شود.

راهنمای تصویری عضویت و لغو عضویت خبرنامه ایمیلی اختبار

برای عضویت در خبرنامۀ ایمیلی اختبار اینجا کلیک کنید

در ادامه طبق راهنمای تصویری زیر مراحل عضویت را انجام بدهید



« تصویر شماره یک »

پس از کلیک بر روی لینک عضویت، صفحه ای به شکل « تصویر شماره یک » باز می شود، در این صفحه ابتدا ایمیلتان را با دقت در کادری که در تصویر با شماره ۱ مشخص شده است وارد کنید، سپس حروف انگلیسی که با فلش شماره ۲ مشخص شده است را با دقت در کادری که با فلش شماره ۳ مشخص شده است وارد کنید و پس از ان بر روی دکمه ای که با فلش شمارۀ ۴ مشخص شده است کلیک کنید.



« تصویر شماره ۲ »

پس از کلیک بر روی دکمه ای که در « تصویر شماره یک » با فلش شماره ۴ مشخص شده بود، صفحه ای به شکل « تصویر شماره ۲ » باز می شود، نمایش این صفحه به این معنی است که شما به درستی مراحل درخواست عضویت را طی کرده اید، بعد از این مرحله باید منتظر دریافت یک ایمیل برای تایید عضویتتان در خبرنامه ایملی اختبار باشید، در این قسمت می توانید با کلیک بر روی قسمتی که با فلش شماره ۵ مشخص شده است این صفحه را ببندید و از آن خارج شوید.

 


« تصویر شماره ۳ »

پس از طی مراحل قبل، حالا باید وارد صفحه ایمیلی بشوید که نشانی آن را برای عضویت در خبرنامه وارد کرده بودید، شما باید ایمیلی با عنوان " فعال سازی عضویت در خبرنامه اختبار " مشابه آنچه در تصویر با فلش شماره ۶ مشخص شده است دریافت کرده باشید، اگر این ایمیل را دریافت نکرده اید، قسمت Spam ایمیلتان را ببینید (فلش شماره ۷).

 


« تصویر شماره ۴ »

ایمیل فعال سازی عضویت به شکل « تصویر شماره ۴ » است، شما باید بر روی لینکی که به رنگ آبی در وسط متن ایمیل دیده می شود کلیک کنید (فلش شمارۀ ۸)، با کلیک کردن بر روی این لینک عضویت شما در خبرنامه فعال می شود.


« تصویر شماره ۵ »

پس از کلیک بر روی لینک فعال سازی (فلش شمارۀ ۸)، صفحه ای به صورت « تصویر شماره ۵ » به شما نمایش داده می شود، مشاهده این صفحه به این معنی است که شما مراحل عضویت در خبرنامه را به درستی طی کرده اید و عضویت شما فعال شده است و ارسال خبرنامه برای شما آغاز خواهد شد.

 


« تصویر شماره ۶ »

شما هر زمان که خواسته باشید می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگی که در قسمت پایین همه ایمیل های خبرنامه که برای شما ارسال می شود، با عنوان unsubscribe now قرار دارد (فلش شماره ۹)، عضویتتان در خبرنامه ایمیلی اختبار را به صورت خودکار و فوری لغو کنید.


« تصویر شماره ۷ »

پس از کلیک بر روی عبارت unsubscribe now در پایین ایمیل خبرنامه (فلش شماره ۹)، صفحه ای به شکل « تصویر شماره ۷ » باز می شود، مشاهده این صفحه به این معنی است که درخواست لغو عضویت شما ارسال شده است و شما برای تایید درخواستتان باید بر روی دکمه ای که در تصویر با شمارۀ ۱۰ مشخص شده است کلیک کنید، با کلیک بر روی این دکمه عضویت شما به طور خودکار لغو و ارسال خبرنامه برای شما متوقف خواهد شد، با این حال شما هر زمان که بخواهید می توانید دوباره عضویتتان را با طی کردن مراحل عضویت فعال کنید.
برای عضویت در خبرنامۀ ایمیلی اختبار اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام اختبار اینجا کلیک کنید

‫۴ دیدگاه ها

  1. با سلام، وقت بخیر
    دوست بزرگوار لغو اشتراک در خبرگزاری ایمیلی اختبار به چه نحو میباشد؟ چون ایمیل سابق اختصاصی گردیده قصد لغو اشتراک دارم، سپاس از اینکه راهنمایی می فرمائید.
    با تشکر

    1. سلام

      در همین متن توضیح داده شده

      شما هر زمان که خواسته باشید می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگی که در قسمت پایین همه ایمیل های خبرنامه که برای شما ارسال می شود، با عنوان unsubscribe now قرار دارد ، عضویتتان در خبرنامه ایمیلی اختبار را به صورت خودکار و فوری لغو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا