آوای حقوق – برنامه سوم

آوای حقوق

برنامه سوم

برنامۀ سوم آوای حقوق را بشنوید:

می توانید این برنامه را از اینجا دانلود کنید و روی رایانه یا تلفن همراهتان گوش کنید

آوای حقوق - برنامه سوم

 

در این برنامه می شنوید:

  • گفتگو با دکتر بهمن کشاورز – رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

در مورد وضعیت قانون آیین دادرسی کیفری در آزمون وکالت ۹۳

  • گفتگو با دکتر علی نجفی توانا – رییس کانون وکلای دادگستری مرکز

در مورد زمان اعطای پروانۀ کارآموزان جدید کانون وکلای دادگستری مرکز

  • گفتگو با آقای مهدی احمد زاده – رتبۀ نخست آزمون وکالت ۱۳۹۲ کانون مرکز و حائز بالاترین نمره در سطح کشور

برنامه سوم آوای حقوق را با استفاده از بارکد خوان، مستقیما روی گوشی یا تبلتتان دریافت کنید:

دانلود فایل صوتی آوای حقوق - برنامه سوم QR Code

[comment comment_file =”/comments.php”]

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

  1. سلام
    گفتنی ها رو دوستان گفتن.
    من هم از اطاله کلام خودداری میکنم و حمایت خود را از قانون قدیم برای ازمون وکالت ۹۳ اعلام میدارم.
    با تشکر

  2. سلام.
    در جواب داوطلب باید بگم که تا تسلط از دید شماا به چه معنا باشه.متظور دوستان و ما تسلطی نسبت به آزمون وکالت و پاسخ گویی به سوالات آزمون وکالت هیت.
    نه تسلطی در حد استاد دانشگاه.
    و چرا دوستان دوباره وقتی که میشه رو درسهای دیگه بزارن بیان روی ادک بزارن مجدد؟؟؟؟
    من با نظر بقیه دوستان موافقم که قانون دوباره عوض نشه…ولی به نظر دوستانی مثل شما هم احترام میزارم…..
    ولی باید به عرض شما برسونم هستن کسانی که در ۳ ماه شبانه روزی تلاش میکنن و همه درسها رو میخونن و کلا وکالت قبول میشن.همونطوری
    که خیلی از دوستان بودن که در ۳ یا ۴ ماه خوندن و قبول شدن.چرا باور ۳ ماه یک قانون و یک درس براتون سخت و عجیبه.

  3. دوستانی که تونستن در زمان کمتر از سه ماه به قانون جدید مسلط بشن که البته ادعایست بزرگ !!! فکر نمیکنم اساتید این رشته هم در این مدت کوتاه بتونند چنین ادعایی داشته باشند… پس این دوستان می تونن به قانون قدیم هم که حجم کمتری داره و فاقد نوآوریهای قانون جدید هم هست مسلط بشن …

    1. سلام و خسته نباشید جناب هوشیار
      جناب داوطلب باهاتون موافقم شدیدا
      و یه نکته جالب و نشانه ناشی گری را باید متذکر بشم که کمی به ساعات بعضی نظر ها دقت کنید خیلی مسایل روشن میشود هر ۳ نظر در یک زمان هستند و فقط چند دقیقه ی جزعی باهم فرق دارن که کمی خنده دار است ولی خداییش خیلی جالبه :)))
      در ضمن هیچ فکر مناطق کوچیک و دورافتاده هستید که پول هم که داشته باشند ولی کلاسی در دسترس ندارن و فقط تونستن کلاسای دانشگاهشون رو برن و در ضمن شمایی که ۴ سال دانشگاه رو فقط تو کلاس بودن رو درس خوندن می دونید یعنی طول ترم درس نخوندین و تو۳ ماه دانشمند شدید !!؟
      کسی که عادت به درس خوندن نداره در دانشگاه مسلما در ۳ ماه هم نمی تونه متحول کنه مدلشو شمایی که دم از عدالت میزنید حالا این انصافه؟
      امیدوارم جناب آقای کشاورز هم به شلوغ کاری های …………. اهمیتی نداده و تصمیم
      گیری اشان را بفرمایند .

  4. سلام.
    آقای هوشیار عزیز واقعا به شما باید خسته نباشید و خدا قوت گفت……
    دوستان عزیز الان که موسسات کتابهاشونو فروختن و پول کلاسهاشونم گرفتن پس دیگه دلیلی نداره که پای اونها رو بکشیم وسط.
    اگه هم قانون عوض شه دوباره کلاس میزارن و دوباره کتاب میفروشن پس بیاییم طرف حق را بگیریم.
    مشکل ما قانون جدید یا قدیم نبود.ای کاش از همان اول میگفتند قانون قدیم آن وقت هم شماهایی که در دانشگاه به قانون قدیم مسلط شده و یا به قول خودتان سالها آزمونهای حقوقی شرکت کردید و ورزیده شده اید خوشحال بودید هم مایی که میخواستیم با تمام تلاشمان درس بخونیم و قبول شویم.بدون کلاس رفتن و بدون سالها آزمون حقوقی دادن.
    ولی چه بسا بسیاری از دوستان هستند که قانون قدیم را سالیان سال خوانده ولی الان وقت خود را روی قانون جدید گذاشتند و همانها هم موافق قانون جدید هستند.
    اسکودا باید به مصوبه اش در مشهد پایبتد بماند چه خوشایند بعضی باشد چه نباشد .چون انصاف و حق و عدالت هم با این مسله هم سو هست……در ضمن کسانی که کلاس رفتن چه گناهی دارند که انها را محکوم کنیم که چون کلاس رفتید ما نرفتیم نباید قانون عوض بشه.خیلی ها با سختی و مشکلات اقتصادی و تحت فشار زیاد کلاس رفتن و وقت گذاشتند و امید داشتن که این میشه برگ برنده شون…..پس اونها هم گناهی ندارن که محکوم بشن.

  5. توی دانشگاه ما ۱۶ ساعت کیفری داشتیم و حتی کمتر.
    ولی الان ۳ ماهه روزی ۲ ساعت کیفری خونده باشیم میشه ۱۸۰ ساعت.واقعا این دلیلی که هر کی توی دانشگاه یاد نگرفته حالا اینو یاد نمیگیره دلیل درستی نیست.
    خیلی از ماها دانشجوهای پیام نور خیلی از درسهامونو الان داریم میفهمیم تازه……اونی که اونقدر زرنگه که میخواد مسله تویه آزمون جواب بده که براش فرقی نمیکنه قانون جدید و قدیم اون به هوشش مینازه .ولی منی که تلاش کردم و درس خوندم دلم نمیخواد الان مسله جواب بدم همون موقع تو اختبار جواب میدم کافیه….
    باید همه چی قانونمد باشه و نظم داشته باشه.اگه اعلام شده قانون جدید باید بهش وفادار بمونن حتی اگه منافع کس هایی که بارها وکالت شرکت کردن نادیده گرفته باشه….

  6. سلام.
    من حتی یک دونه کلاس هم نرفتم ولی الان ۳ ماهه دارم همه تلاشمو میکنم و روی قانون جدید وقت گذاشتم.بله که مسلط شدم چون تلاش کردم.
    اون ۴ واحد کیفری که توی دانشگاه پاس کردیم اونم پیام نور هیچ چیزی ازش یادمون نیست ولی الان داریم قانونی رو میخونیم که قراره باهش یک عمر کار کنیم.
    اگه یک نفر سالهاست داره آزمون وکالت میده به قانون قدیم مسلطه دلیل نمیشه حقوق بقیه رو نادیدیه بگیره.بهترین روزهایی که میشده ما درس بخونیم رو
    وقتمونو رو قانون جدید گذاشتیم بخاطر اعلامی که اسکودا کرد..من طرفدار هیچ موسسه و هیچ گروهی نیستم.طرفدار منطق و عدالتم.و دور از عدالته
    که کسی ۳ ماه یک درسو بخونه و روش برنامه بزاره و حالا بیان بگن قانون جدید…..حتما اقای کشاورز به عدالت رفتار میکنن و انشالله حق کسی ضایع نمیشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا