سازمان سنجش فردا در مورد منبع درس آیین دادرسی کیفری در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ اصلاحیه صادر خواهد کرد

بنا بر برخی اطلاعات غیر رسمی به دست آمده :

سازمان سنجش فردا در مورد منبع درس آیین دادرسی کیفری در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ اصلاحیه صادر خواهد کرد

پایگاه خبری اختبار – انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ و درج توضیحی در مورد اینکه منبع قانون آیین دادرسی کیفری ۱۳۹۲ منبع درس آیین دادرسی کیفری نخواهد بود، موجی از نگرانی و سردرگمی میان داوطلبان این آزمون ایجاد کرد.

در فاصله یک روز پس از انتشار این دفترچه داوطلبان آزمون با انواع وسایل نگرانی و اعتراض خود را در این زمینه به اسزمان سنجش منتقل نموده اند ، بر اساس برخی اخبار غیر رسمی به دست آمده، مسوولان سازمان سنجش از انتشار اصلاحیه در این مورد طی روز آینده خبر داده اند.

با این حال همان طور که پیش از این نیز در سایت اختبار اعلام شده بود ، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ باید با پرهیز از اضطراب و با تسلط و آرامش به مطالعه و آمادگی برای شرکت در آزمون ادامه بدهند و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند، در هر حال طرح سوال از قانون منسوخ به هیچ شکل توجیهی نداشته و مطلب درج شده در دفترچه راهنمای آزمون فقط می تواند ناشی از اشتباه و سهو تنظیم کنندگان این دفترچه باشد.

باید امیدوار باشیم که مسوولان سازمان سنجش به فوریت و به شکلی مناسب اقدامات لازم در رفع و جبران این اشتباه را انجام و در مورد آن اطلاع رسانی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا