یک پرسش جدید در انتظار پاسخ متولیان آزمون سردفتری

برخی داوطلبان آزمون سردفتری ۹۷ مدعی شدند:

اعلام نمره‌های متعارض به‌عنوان نمره آخرین فرد قبول شده یک شهر

پایگاه خبری اختبار- برخی داوطلبان معترض به نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۳۹۷ با انتشار تصاویر نامه‌های منتسب به سازمان ثبت اسناد و املاک، پرسش دیگری درباره نتایج این آزمون طرح کردند.

به گزارش اختبار، بر اساس آن‌چه در این تصاویر دیده می‌شود، دو نمره متفاوت به‌عنوان نمره آخرین فرد قبول‌شده در دو شهر «کنارک» و «ماهشهر» اعلام شده است.

در اولین مورد، در دو نامه که در تاریخ‌ها ۷ و ۱۵ آبان برای دو نفر از معترضان آزمون سردفتری ارسال شده است، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه در شهر کنارک ۵۸/۹۶ و ۶۱/۰۴ اعلام شده است.

در مورد دوم، در دو نامه که هر دو در تاریخ ۲۰ آبان را دارند، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه در شهر ماهدشت، ۵۰/۹۴ و ۵۳/۹۶ اعلام شده است.

هر چهار نامه‌ی مذکور از طرف مدیرکل امور اسناد و سردفتران امضا شده‌اند.

هرچند که اختبار نمی‌تواند مستقلاً صحت این نامه‌ها را تأیید کند، اما تاکنون مقامات مروبطه واکنشی نسبت به انتشار این تصاویر نشان نداده‌اند.

علت مغایرت این نمره‌ها پرسش‌های تازه‌ای است که نیاز به روشنگری و پاسخگویی متولیان آزمون سردفتری ۹۷ دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۳ دیدگاه ها

    1. ما هم منتظریم ولی فعلآ چیزی نگفتن
      کاش زودتر اعلام کنن که توی هر کانون چند نفر سهمیه آزاد و چند نفر سهمیه ایثارگر هستن؟!
      فکرنکنم اینقد زمان ببره که اینا اینقد معطل میکنن!!!!

  1. هر دم از این باغ بری میرسد ….
    دیوان عدالت اداری و تمام مسیولین امرش باید در قبال سوگند کاری شون در مقابل خداوند و ملت پایبند باشند

    امیدواریم….

  2. هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
    ممنون از سایت وزین اختبار که رسالت یک رسانه که همانا شفافیت است را به خوبی درک می کند

  3. والا دارم از این همه بی مسولیتی دق میکنم. این همه بی توجهی و سکوت رسانه ی بیش از همه آدم و ناراحت میکنه

  4. چرا تعجب می کنید… اون از نتایج آزمون شخصیت قضاوت که جدیدا” دیگر بطور عمومی اعلام نمی کنند و آخرین نتایجی که اعلام کردند چهاردم شهریور بود و از آن به بعد بطریق پیامک بخود داوطلب اعلام میشود و این هم از این نتایج…………

  5. واقعا جای تاسف داره. ما هر چقدر میخواهیم دیدمون نسبت ب سازمان مثبت باشه باز ی سوژه جدید پیش میاد. الله اعلم .

  6. خانم زنده دل و همه ادمین های سایت اختبار ،کاش اینقد شما سنگ معترضین به سینه میزنین ،مراحل و روند مصاحبه را جستجو و کمی هم از مباحث علمی خبر منتشر کنین،نه فقط شایعه های منتشر کنید که خودتون هنوز صحت ان رانمیدانید،خوشتون میاد معرکه راه انداخته و به ریش دو طرف دعوا بخندید،

    1. سلام. در مورد مصاحبه و سایر مراحل، اطلاع‌رسانی هنوز از طرف سازمان صورت نگرفته و به صورت تلفنی هم پاسخی که قابل استناد باشه ارائه ندادن. به محض اعلام نکات جدید از سوی سازمان حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم

  7. احتمالا مسئولین سایت اختبار هم در آزمون سردفتری شرکت کردند و قبول نشدند که انقدر دنبال خدشه وارد کردن به آزمون سردفتری هستند وگرنه هیچ کسی که اندک سواد حقوقی داشته باشه چندتا نامه اثبات نشده را که مشخص نیست جعلی هست یا واقعی به عنوان سند منتشر نمیکنه به خاطر چندتا بازدید بیشتر از سایت اعتبار خودتون را حراج نکنید

  8. سلام خانم زنده دل….لطفا بگید یا در صورت امکان بپرسید که این نامه هایی که برای دوستان معترض ارسال شده در نتیجه‌ی اعتراضی بود که به صندوق پستی سازمان ارسال کردند یا حضوری تحویل سازمان دادند؟سپاس

  9. سلام
    واقعا جای تعجب دارد وقتی که صحت نامه ها اثبات نشده بر چه اساسی شما منتشر کردید؟ واقعا هدف شما ایجاد تشنج و نارضایتی درجامعه است یا نشرحقایق؟ با کمی دقت میشه فهمید که نامه ها جعلی است! نامه های خانمی که ازماهدشت فرستاده شده شماره های متفاوت دارند. هرچند اسم رو لاک گرفتید ولی وقتی فونت تایپ مشابه باشه مشخصه اسم اولی طولانی تراز اسم دومی می باشد.

    1. مگه شما کارشناس رسمی دادگستری در رشته خط و امضا و جعل هستید بدون این که اوراق ببینید میگی جعلیه؟!

    2. ضمناً آقای مهندس پیمان
      فونت نامه های اداری به علت default بودن در سازمان ها و ادارات دولتی همه فونت یکسان و واحد دارند و شماره نامه ها که متفاوت هستند اتفاقا نشون میده که در جواب دو شخص متفاوت نگارش شده اند و نه شخص واحد!!! بنابراین ادعای شما خلاف واقع هستش و نه سایت اختبار. و عبارت دیگر شما خلاف ظاهر حرف میزنید و نه سایت اختبار.

    3. ثایناً تا زمانی که جعلیت سندی ثابت نشده اصل بر صحتش هستش مگه این که خلافش یا به عبارتی در ما نحن فیه جعلیت سند در مرجع قضایی ثابت بشه.

    4. ولله قسم من هم اعتراض کردم از محمدشهر کرج..وقتی پستچی نامه را آورد..با آدرس منزل ما..دوتانامه آورده بود یکی به اسم خودم و دیگری به نام یک خانم ….وازمن پرسید آیاایشان هم دراین مجتمع سکونت دارند….یعنی میخام بگم..جواب دونامه متفاوت رو یک آدرس داده بودند… با کمی تفکر و تعقل میشه نتیجه گرفت که تمام جوابا به صورت دِیمی بوده و فقط میخاستن یه جوابی بدن..مثلا نمره آزمون من شده بود ۶۰/۰۲ و در جواب نامم نوشته بود آخرین قبولی محمدشهر ۶۲/۰۸بوده….خدا لعنت کنه منو اگر دروغ گفته باشم…..

    5. شماره نامه ها متفاوته!!!؟ میخاستی نامه های دو نفر شماره هاش یکی باشه؟ یعنی مثلا اومدی تشخیص بدی جعلیت رو ؟

  10. باسلام. شاید یکی از این نامه ها مختص فرد با سهمیه ازاد باشه ویکی دیگه برا سهمیه ایثارگران وبرا هرکدوم یه نمره خاصی مد نظر سازمان بوده باتوجه به رقبا..

      1. امیدوارم دیوان عدالت برای همیشه حکمی صادر کنه که مسئولین سازمانها بدانن اگه خلاف قوانین عمل بشه بر علیه اونها حکم صادر میشه بخصوص که سازمان ثبت خودش زیر مجموعه ای از قوه قضائیه هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا