کارآموزان وکالت اجازه شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز را دارند

کارآموزان وکالت اجازه شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز را دارند

پیش از این به علت انعکاس ناقص صورتجلسۀ هیات مدیرۀ کانون وکلای مرکز، به اشتباه از عدم مجوز کارآموزان برای شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ کانون مرکز خبر داده شده بود

کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد کارآموزان این کانون اجازه شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز را دارند، پیش از این و به علت انعکاس ناقص صورتجلسۀ هیات مدیرۀ کانون وکلای مرکز، سایت حقوقی اختبار به اشتباه از عدم مجوز کارآموزان برای شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ کانون مرکز خبر داده بود.

در صورتجلسۀ منتشر شده از جلسه نودم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز جریان رای گیری در مورد پیشنهاد اجازه به کاراموزان وکالت برای شرکت مجدد در آزمون وکالت ۹۴ چنین آمده است :

رأی گیری شد و با ۶ رأی موافق شرکت کارآموزان کانون مرکز در آزمون سال جاری تصویب نشد.(مساوی)

تشکیک شد مجدداً رأی گیری شد ۸ رأی موافقت کرد. (مالکی رأی گیری دوم باطل است تشکیک اعلام نشد در حالی که قطعاً تکلیف رأی معلوم است.)

از سیاق عبارت "رای گیری دوم باطل است" در مورد رای گیری دوم که منجر به تصویب این پیشنهاد شده است این طور برداشت می شود که رای گیری اول که منتهی به تصویب این پیشنهاد نشده است معتبر تلقی شده است.

در حال حاضر بنا بر اعلام رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز اجازه شرکت در آزمون وکالت ۹۴ را دارند و ضمن عذرخواهی از مخاطبان محترم سایت اختبار، خبر قبلی اصلاح می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا