پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری همچنان می توانند درخواست انتقال بدهند

علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری همچنان می توانند درخواست انتقال بدهند

شرط پذیرش درخواست انتقال، کسب نمره بالاتر از آخرین فرد پذیرفته شده در واحد دانشگاهی مقصد است

دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان پذیرفته شده مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در صورت تمایل می توانند درخواست جابجایی خود را در سایت www.azmoon.net ثبت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده و این امکان را می دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده اند بتوانند جابجا شوند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.

وی تأکید کرد: هر داوطلب می بایست یک رشته/ محل را انتخاب و در سایت ثبت کند. معاونت سنجش و پذیرش گفت: متقاضیان در نظر داشته باشند که این جابجایی شامل واحدهای استان تهران و البرز نمی شود.

وی در پایان در مورد زمان اعلام نتیجه درخواست ها گفت: درخواست ها در معاونت سنجش و پذیرش بررسی و در اسرع وقت از طریق سامانه www.azmoon.net اعلام خواهد شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا