هیات مدیرۀ کانون وکلای مرکز کمیتۀ ویژه ای را مامور دریافت و پیگیری مسائل کارآموزان کرد

هیات مدیرۀ کانون وکلای مرکز
کمیتۀ ویژه ای را مامور دریافت و پیگیری مسائل کارآموزان کرد

اختبار- هیات مدیرۀ دورۀ بیست هشتم کانون وکلای مرکز، در اولین جلسات کاری خود در اقدامی مبارک کمیتۀ ویژه ای متشکل از آقایان سمامی و احمدی و خانم ضرابی از اعضای هیات مدیره را مامور دریافت، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات کارآموزان محترم وکالت نمود.

هیات مدیرۀ بیست و هشتم کانون وکلای مرکز از نخستین روزهای فعالیت خود نشان داده است که شفافیت و رفتار مسوولانه در برابر جامعۀ وکالت را سر لوحۀ کار خود قرار داده است، کارآموزان وکالت که به مانند خون گرم و تازۀ کالبد وکالت ایران می باشند شایستۀ دریافت این توجه و خدمت ارزنده و بیش از این نیز هستند.

اطلاعیه کانون وکلای مرکز در مورد شیوۀ ارتباط کارآموزان محترم این کانون با کمیتۀ ویژه را در ادامه بخوانید:

اطلاعیه جهت کارآموزان وکالت

با توجه به مصوبه مورخ ۱۴/۲/۹۲ هیأت مدیره،

کارآموزان محترم وکالت در طول این دوره از هیأت مدیره قادرند تمامی مشکلات ومعضلات ، نواقص وایرادات وهرگونه نقطه نظرات خود را درباب موضوعات کارآموزی از ابتدا تا انتها والنهایه در خصوص بحث اختبار وموضوعات مربوطه به آن ، در اختیار کمیته ای از اعضا هیأت مدیره به نام های عبداله سمامی وخانم میترا ضرابی وآقای حسین احمدی از طریق ایمیل کانون یا به صورت نامه نگاری قرار گیرد .تمامی این موضوعات توسط این اعضاء استماع، دسته بندی ودر جهت رفع مشکلات در جلسه هیأت مدیره اعلام و تماماً سعی در برطرف نمودن آنها خواهد شد. اعلام اسم از طرف ارسال کننده ضرورتی ندارد، در صورت اعلام حتماً از طرف کمیته با ایشان تماس حاصل خواهد شد .

آدرس ایمیل کانون:  info@icbar.ir

آدرس پستی کانون: تهران-میدان آرژانتین-ابتدای خیابان زاگرس-شماره ۳

کدپستی: ۱۵۱۴۹۳۴۴۱۱

در نهایت خواهشمند است در صدر نامه ارسالی نوشته شود توسط کمیته سه نفره آقایان عبداله سمامی –حسین احمدی وخانم ضرابی مطالعه شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا