نحوه برخورد با تخلفات موسسات آموزش عالی آزاد

رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزشهای خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی:

داوطلبان می توانند برای پیگیری شکایات خود از موسسات آموزش عالی آزاد به "مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش های خاص دانشگاه علمی کاربردی" مراجعه کنند

رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزشهای خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی، از نحوه برخورد با موسسات آموزش عالی آزاد متخلف خبر داد.

علی معصومیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برخورد با آن دسته از موسسات آموزش عالی آزاد که تخلفاتی را مرتکب می شوند، گفت: مرکز، یک سیستم نظارتی به نام واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی دارد که در کشف تخلفات و در برخورد با این موارد به ما کمک می کنند؛ به عنوان مثال هفته گذشته ۳۰ موسسه آموزش عالی غیرمجاز در استان البرز توسط این واحدهای استانی با همکاری اماکن پلمپ شد.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام، موسسات اخطار دریافت می کنند و ۹۹ درصد آنها به این اخطارها عمل می کنند.

رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزشهای خاص دانشگاه علمی کاربردی همچنین به منظور جلوگیری از بروز اختلافات میان موسسات آموزش عالی آزاد و دانشپذیران از طراحی تفاهم نامه ای یک شکل برای تمام موسسات آموزش عالی آزاد مجاز خبر داد که در قالب این تفاهم نامه، دانشپذیران می توانند در این موسسات ثبت نام کنند.

معصومیان در خصوص تخلفاتی که موسسات آموزش عالی در حق دانشپذیران مرتکب می شوند، تاکید کرد که داوطلبان می توانند به مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزشهای خاص دانشگاه علمی کاربردی برای پیگیری شکایات خود مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا