نتیجه آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی ۱۵ مهر اعلام می شود

نتیجه آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی ۱۵ مهر اعلام می شود

پایگاه خبری اختبار- اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اعلام نتایج آزمون کتبی سردفتری ۱۳۹۷ در تاریخ ۱۵ مهر ماه خبر داد.نتیجه آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی 15 مهر اعلام می شود

مرحله کتبی آزمون سردفتری اسناد رسمی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ با شرکت ۷۵ هزار و ۱۹۲ نفر در ۱۲ استان به صورت همزمان برگزار شد که از این میان نهایتا ۹۶۵ نفر به عنوان سردفتر اسناد رسمی پذیرفته خواهند شد.

آزمون سردفتری

با وجود گذشت حدود دو ماه از برگزاری آزمون بی خبری داوطلبان با اطلاع رسانی اخیر پایان یافت و باید امیدوار بود که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تاریخ اعلام شده نتایج آزمون را در اختیار داوطلبان قرار بدهد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نقل از اطلاعیه اداره کل امور اسناد و سردفتران این سازمان، داوطلبان می توانند روز پانزدهم مهرماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس www.ssaa.ir از نتیجه مرحله کتبی آزمون مطلع شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام.کسیکه این آزمونو قبول شه فقط یک ماه برای ارائه مدرک icdl فرصت داره؟
    من مدرکشو ندارم و نمیدونم قبول میشم یا نه و یک ماهم فرصت خیلی کمیه.لطفا راهنمایی کنید.

    1. سلام وقت بخیر.. من هم ندارم رفتم پیگیرش شدم آموزشگاه گفت مدارک تو بیار ثبت ونام ات میکنم هروقت ظرفیت ام کامل شد کلاس شروع میکنم. بعدش گفت درضورت قبولی یه گواهی اشتغال به آموزش کامپیوتر به ات میدم همراه با مدارک ات ببر تحویل بده تا مدرک کامپیوتر صادربشه…البته بصورت غیرحضوری اینترنتی مدرک کامپیوتر هم می دهند.خودتون یه سرچ بزنید.

  2. سلام
    کسی هست سالهای قبل آزمون قضاوت قبول شده باش ؟ میشه به این چند سوال ج بده
    البته فقط کسی که قبول شده ج بده یا ۱۰۰ در صد میدونه
    ۱کسی که آزمون قبول میشه مجرد باشه و لیسانس حقوق داشته باشه دوران کارآموزی چقدر حقوق میگیره؟
    ۲بعد از طی دوران کار آموزی بر چه اساس محل خدمت مشخص میشه و چه قدر حقوق میگیره؟
    ۳مزایای شغل قضاوت چیه؟
    ۴اگر اطلاعات تکمیلی درباره این آزمون دارید بگید و………..

  3. تو ازمون سردفتری تو بعضی از حوزه ها به اعلام کردن که داوطلبان اهل سنت سوالای احکام شرعی رو جواب ندن . کسی خبر داره درصد این سوالات احکام شرعی برای دواطلبان اهل سنت چطوری حساب میشه . تو حوزه تهران به ما نگفتن که جواب ندیم

  4. سلام خدمت همگی دوستان.اگه بادست هم میخواستند برگه ها رو تصحیح کنند یک ماه طول نمیکشید. ما رو سرکارگذاشتند.،یه پولی به جیب زدند دوماه استرس واضطراب به مون وارد کردند اصلا شک نکنید داستان مشاوران داره تکرار میشه…… باید یه کاری بکنیم یه حرکت بزنیم به نظرم به همه رسانه ها زنگ بزنیم وکسانی که تهران هستند میتونند جلوی سازمان ثبت تجمع کنند خود به خود پای رسانه ها به موضوع باز میشه. منظورم ازتجمع ،تجمع مسالمت آمیز برای احقاق حق نه خرابکارانه…..

    1. واقعا نمیدونم اینا چجوری تصیحح میکنن.ازمون اموزش پرورش با ۳۰۰هزار نفر شرکت کننده یک ماه نشد جواب اومد مصاحبه رفتن تموم شد نتیجه نهایی.فک کنم ازمون ۲۵تیر بود. بعد سازمان ثبت ارگان به این مهمی مملکت ۲ماه نتونسته هنوز نتیجه اعلام کنن. خدایا چرا ما جوون ها باید انقد زجر بکشیم😔😔😔

    2. من ک تماس گرفتم با ایسنا. والا بچه ها ز نمیزنن‌ .ما هم ک شهرستان هستیم. دیگه فایده نداره. اگه اعتراضی کنیم میگن ما که گفتیم ۱۵ مهر دیگه حرفی نمونده

    3. با سلام خدمت دوستان و مدیریت محترم اختبار
      تصحیح اوراق زمان بر است.برخی سازمانها هم که مثل سازمان سنجش سازوکار این کار را ندارند که با سرعت اقدام کنند.پس طبیعتا کمی به طول می انجامد.آنچه مایه نگرانی است خدای ناخواسته اعمال سلیقه در نمرات و نتایج است. سنجش معمولا این کار را نمی کند و سازمانهایی که آزمونشان را نمی دهند سنجش برگزار کند یکی برای کاستن از هزینه و عایدی بیشتر از رقم مالی آزمون است (که این آزمون برای کانون سردفتران و دفتریاران یا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عایدی معادل ۴۵۱۱۵۲۰۰۰۰ تومان در پی داشت) و دیگری امکان اعمال سلیقه در نمرات و نتایج کتبی که سازمان ثبت به دلیل اعتبار و اعتماد دیرین به آن معمولا از دستکاری سلیقه ای نتایج خودداری کرده است که امیدواریم این بار نیز همان روش را در پیش بگیرد و با اعلام درصد و نمره و رتبه افراد امانتداری خود را چون گذشته ثابت کند که معتقدم احتمالا همین تعبیه نرم افزار اعلام نتایج ممکن است سبب تطویل شده باشد.ضمن اینکه نیازی به اعمال سلیقه در نتایج آزمون کتبی نیست چرا که یک مرحله مصاحبه نیز لحاظ شد و در اینجا دست امتیاز دهندگان برای جذب و حذف بسیار باز است مگر اینکه فردی را بخواهند از نفرات آخر در گردونه رقابت بیاورند که آن امری است علیحده .ضمن اینکه مساله گزینش و این مسایل نیز شاهراه سومی است که می تواند مد نظر باشد.اما آنچه مهم است اینکه نتایج آزمون مردم که به اعتماد سازمان ثبت کشور در آن شرکت کرده اند حق الناس است و می تواند خدای ناخواسته ناقضین حق را با عقوبت دنیا و آخرت مواجه سازد.بنابر این نگرانی بی مورد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا