نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۶ فردا اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۶ فردا اعلام می شود

پایگاه خبری اختبار – سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۳۹۶ فردا شنبه ۲۵ شهریور اعلام می شود.

آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در  ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد.

نتایج اولیه کنکور ۱۵ مرداد ماه جاری اعلام شد و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری مجاز به انتخاب رشته شدند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶

۱۳۹۶/۰۶/۲۲

 سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ می‌رساند که فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون مذکور در روز شنبه مورخ ۹۶/۰۶/۲۵ از طریق سایت اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌گردد. لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند دعوت می‌شود با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه نتایج منتشر خواهد شد ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا