نتایج مرحله تشریحی آزمون قضاوت اسفند ماه ۱۳۹۴ اعلام می شود

معاون منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد :

نتایج مرحله تشریحی آزمون قضاوت اسفند ماه ۱۳۹۴ اعلام می شود

دفترچه آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی حاوی یک سوال حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، یک سوال حقوق تجارت و جمعا ۴ سوال از درس های حقوق جزای عمومی، اختصاصی و آیین دادرسی کیفری است که داوطلبان باید در مدت ۱۸۰ دقیقه به آن ها پاسخ بدهند

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از برگزاری دومین مرحله آزمون قضاوت ۹۴ در جمعه ۴دی ماه خبر داد و گفت: قبول شدگان در مرحله تستی آزمون قضاوت در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، "حجت الاسلام و المسلمین علیرضا امینی" گفت: مرحله اول آزمون قضاوت سال ۹۴، در ۸ آبان ماه و در ۱۶ استان کشور و در ۴۳ حوزه امتحانی و با رقابت ۳۰ هزار داوطلب برای تصدی منصب قضا برگزار شد.

وی تصریح کرد: نتایج این آزمون طبق اعلام سازمان سنجش در روزهای پایانی آذر ماه اعلام  شد و پس از آن داوطلبان قبول شده در آزمون تشریحی که روز جمعه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از تفاوت دفترچه های آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی خبر داد و گفت : دفترچه آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضاییه برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به طور مجزا تهیه شده است.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضاءگفت : اسفند ماه امسال نتایج قبول شدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است دفترچه آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی حاوی دروس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی ( یک سوال)، حقوق تجارت (یک سوال)، حقوق جزای عمومی، اختصاصی و آیین دادرسی کیفری(جمعاً ۴ سوال) است که داوطلبان باید در مدت زمان ۱۸۰ دقیقه به سوالات مربوط پاسخ دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید و تشکر 

    از همه اشخاصی که در جمع اوری این اطلاعات زحمت میکشن 

    متشکر ازتانمت

  2. سلام
    طبق روال سال های گذشته، نتایج آزمون تشریحی، هفته سوم فروردین اعلام خواهد شد.
    سال های قبل هم اعلام شده بود که نتایج قبل از عید اعلام خواهد شد، اما به بعد عید موکول شد.
    آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان.

    1. سلام من امروز با مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه تماس گرفتم گفتن که نتایج تشریحی اواسط فروردین اعلام خواهد شد شماره ای که بنده تماس گرفتم ۰۲۱۸۸۱۹۹۵۱۶

  3. بنام خداوند جان و خرد

    با سلام

    امیدوارم که انهای که به اعتقاد بر اینکه می خواهند وارد مسند قضاوت شوند تا قانون وعدالت را در بین مردم ومملکت عزیزمان اجرا کنند در این ازمون موفق وسر بلند بیرون بیایند ونه به خاطر اینکه این شغل شریف ومقدس را فقط برای اینکه کاری داشته باشند واز این کار منبع درامدی برای خود واینده خود کسب کنند انتخاب کرده وهدفشان این باشد .

    به امید روزی که ما برای داشتن جامعه ای اسلامی وبه دور از جرم و جنایت ودارای اقتدار وارامش وکمک به مظلومان واحقاق حق انها ابتدا از اصلاح رفتار وکردار خودمان مطابق با اموزه های دین مبین اسلام شروع کنیم .

    تولد پیامبر والامقام حضرت محمد (ص) را به همه امت اسلام تبریک عرض میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا