نتایج اولیه (کارنامه) آزمون دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۲ منتشر شد

 

برای دسترسی به صفحه ی دریافت کارنامه از اینجا وارد شوید

 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند از روز پنج شنبه می توانند انتخاب رشته کنند

اعلام نتیجه آزمون دکتری

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۲  از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند در مهلت مذکور با مراجعه به سایت سازمان سنجش با وارد کردن شماره داوطلبی و یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای از جمله نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه اولیه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شرکت ۱۷۶ هزار و ۱۸۵ داوطلب در سومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری، گفت: از این تعداد ۴۵ هزار و ۱۰۶ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: همچنین از ۴۵ هزار و ۱۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، ۲۳ هزار و ۲۳۴ نفر مجاز به انتخاب رشته دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام‌نور،‌ غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و ۲۱ هزار و ۸۷۲ داوطلب مجاز به انتخاب رشته فقط در دوره‌های پیام‌نور، نوبت دوم، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان شدند.

آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری از پنجشنبه

توکلی با اشاره به آغاز انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند حداکثر ۵۰ کد رشته محل را از میان رشته محل‌های مورد علاقه خود انتخاب و به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد، اظهارکرد: داوطلبان پس از انجام انتخاب رشته کد پیگیری ۱۶ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند، بنابراین چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت این کد پیگیری نشدند انتخاب رشته آنان ثبت نشده است، بنابراین باید مجدد این روند را تکرار کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا