نتایج آزمون مترجمان رسمی، پایان مهر ماه ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد

مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه اعلام کرد :

نتایج آزمون مترجمان رسمی، پایان مهر ماه ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد

آزمون مترجمان رسمی ۹ مرداد ۱۳۹۴ با شرکت ۷۰۰۰ نفر برگزار شده است

کاظمی، مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه با بیان اینکه ۷ هزار نفر در آزمون مترجمان رسمی شرکت کرده‌اند، گفت: نتایج این آزمون پایان مهرماه اعلام می‌شود.

نتایج آزمون مترجمان رسمی قوه قضاییه پایان مهرماه اعلام می‌شود«سید علی کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در ارتباط با زمان اعلام نتایج آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه بیان کرد: این آزمون در مردادماه امسال برگزار شد که ۷ هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی افزود: افرادی که صلاحیت علمی و اخلاقی را جهت مترجمی داشته باشند از میان قبول شدگان انتخاب می شوند.

مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه در ادامه اضافه کرد: نتایج آزمون درسایت اسناد و مترجمان قوه قضاییه پایان مهرماه قابل مشاهده است.

گفتنی است، آخرین تاریخ برگزاری آزمون مترجمان رسمی ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ بوده است که در آن تاریخ از میان چند هزار شرکت کننده حدود ۲۵۰ نفر پذیرش شدند.

آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مردادماه با شرکت بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.

در مرحله اول نتایج آزمون تستی از سوی سازمان سنجش به اداره کل اعلام که با توجه به وضعیت داوطلبان و نتایج اولیه نمره قبولی از طرف اداره کل فنی در هر زبان تعیین می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا