مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز نگرانی از تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴ اعلا کرد :

مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۴ واکنش نشان داد و گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان و قرار شد که نامه‌نگاری‌هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد.

عبدالله سمامی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به این راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج آزمون وکالت در تاریخ ۱۵ بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه سنجش آزمونی مانند آزمون وکالت حداقل یک یا دو روز طول می‌کشد و دو ماه زمان برای اعلام نتایج آن هیچ توجیهی ندارد، گفت: به نظرم اتحادیه کانون‌ها باید پاسخگو باشد و ایراد کار را اعلام کند؛ زیرا داوطلبان استرس دارند.

سمامی با تاکید بر اینکه اتحادیه کانون‌ها باید هر پاسخی را که برای این موضوع دارد اعلام کند تا افکار عمومی در جریان قرار گیرد، گفت: ضمن احترام به فرمایشات آقای کشاورز، به نظرم سازمان سنجش با هر حجم کاری قادر است آزمون‌های کشور را برگزار و نتایج را هم اعلام کند؛ لذا مشخص است که دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت ایراد دارد و دیر اعلام شدن کلید سئوالات آزمون نیز پاسخ روشنی به این امر است.

وی ادامه داد: به دنبال مقصر در این موضوع نیستم، بلکه بحث مهم پاسخگویی است و باید پاسخ درستی به شرکت‌کننده ها و خانواده های‌شان داده شود.

سمامی افزود: در جلسه امروز مراتب اعتراضم را نسبت به این موضوع اعلام کردم و قرار شد نامه نگاری هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد تا مشخص شود که دلیل دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت چیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۶ دیدگاه ها

  1. سلام من چند سوال ڐهنم رو مشۼول کرده شاید منطقی به نظر برسه که جواب ها دیر برسه امااینکه کلید سوالات چرا منتشر نمیشه چه توجیه عقلی و منطقی داره‌؟اگر کلید سوال نیست پس سازمان سنجش با چه کلیدی تصحیص کرده!؟اگر کلید هست پس چرا منتشر نمیشه؟

     

  2. مرحبا و آفرین و خدا قوت به آقای سمسامی و تمامی اشخاصی که به فکر افرادی هستند که حق و حقوق شان پایمال شده است…زنده باد.

  3. ما واقعا چی کار کنیم؟؟خودکشی؟؟چی از جون ما میخوان؟؟اون همه استرس و بدبختی قبل آزمون کم بود الان داریم بدترشو میبینیم؟؟کی پاسخگو هست؟؟یعنی چی؟؟چی شده؟؟چطور آقای کشاورز میگید خیالمون راحت باشه ،اگر چیزی نشده پس چرا این همه تاخیر.؟؟؟میدونید ما داریم روانی میشیم.میدونید ما خواب و خوراک نداریم؟؟

  4. ای بابا مگه میخان چیکار کنند که اینقدر نتایج دیر اعلام میشه راحت دیگه بگید سال ۹۵ نتایج اعلام میشه 

  5. سلام و تشکر ویژه از لطف آقای سمامی عزیز
    بخدا این روندی که کانون و سازمان سنجش درپیش گرفتن شرم آوره ….بخدا شرم آوره
    چقدر عذاب و استرس…..از خدا بترسید بسسسسسسسته

  6.  بازرس محترم مرکزجناب آقای سمامی

      از طرفه جمعی از داوطلبان آزمون وکالت کردستان از شما که به فکر داوطلبان هستید تشکر میکنیم و امیدواریم پیگیر این خبر بمانید و از شما خبر خوشی را بشنویم و زودتر نتایج اعلام شود

  7. سلام بچه ها

    بالاخره یکی پیدا شد که خودش بباره جای داوطلب آزمون وکالت…  ممنون آقای سمامی اجرت با خدا

    ولی یه سوال از اسکودا سوالات از ابتدا کلید نداشته؟ مگه شما چندتا آزمون برگزار میکنید در طول سال که این همه بی نظمی دارید… کجای این رفتار عدالت…؟؟

  8. باعرض سلام خدمت جناب سمامی عزیز وهمه ی دوستان. خداروشکر میکنم هنوز هستن کسانیکه دلسوزانه به فکر تلاشها و بیخوابی واسترسهای شبانه روزیه  یکسال یا بیشتر ما هستند.

    خواهش میکنم جناب سمامی بزرگوار پیگیر این جریان باشید.

    تموم استرس خودم یک طرف  انتظار کشیدن  خونوادم  فشار و ترس از قبول نشدن رو دوبرابر کرده.  

    حداقل مارو از این بلاتکلیفی در بیارن مسئولین. بخدا ۴۰ روز دیگه صبرکردن خیلی طاقت فرساست بعلاوه اینکه ممکنه حقمون

    ضایع بشه. باتشکر فراوان از شما بازرس محترم.

  9. سلام اقای سمامی خسته نباشید.خداطول عمرباعزت بهتون بده.بنظرشما ایااین اعلام نکردن ووعده دادن ب ما ک یکبارمیگن۶دی.!الانم میگن تا۱۵بهمن ایابامبانی عدالت وحقیقت درتضادنیست؟؟ایاکلیدسوالات نبایدتاالان مشخص میشد؟اینا باعث شده ک همه ب ازمون ونتیجه ازمون شکاک باشن واعتماد ازبین بره

  10. باسلام. همه آزمونو یادشونه. اسکودا سرگرم انتخاب آقای کشاورز بوده وحواسش به آزمون نبوده.الان تازه فهمیدن آزمونشون چه اشکالاتی داشت میترسن کلید سوالاتو بذارن روسایت و فرافکنی می کنن.اما بالاخره که چی؟ باباماکه دستمون به جایی بند نیست!!اساتید هم گیرم چند روز اعتراض کنند. همین!!آقای کشاورز!!نترسید،فقط دیگه تکلیفمونو روشن کنید

  11. والا من از شاگرد اولای دانشکده حقوق بودم ارشد خصوصی دارم و انصرافی دکترای خصوصی باز نتونستم تو آزمون وکالت قبول بشم البته با اختلافات نزدیک بنظرم ظلم بزرگ و در عین حال استهزای داوطلبین است که از ۶۸ هزار نفر کمتر از ۳ هزار نفر قبول بشن اونم با این روند سوالات و اعلام کلیدو نتایج و ایهامات سخنان رییس اسکودا بنظر منم نه بی رویه اما تعداد پذیرش رو حداقل دو برابر کنن تا یه تکیه گاهی از باب اشتغال داشته باشیم بازم میگم شرکت در آزمون وکالت با این ظرفیت ب تمسخر گرفتن خودمونه با تشکر از مدیر سایت آقای سمامی بزرگوار و دوستان

  12. از اقای کشاورز تشکر میکنم.امیدوارم فرزند خوذشان هم حقوقدان شن وبیان ازمون وکالت شرکت کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا