مهلت ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تمدید شد

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد

مهلت ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تمدید شد

مهلت ثبت نام بن کارت دانشجویان و طلاب بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ تمدید شده است

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار، از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت‌های الکترونیک خرید کتاب خبر داد .

به گزارش ایسنا، نیکنام حسین‌پور با اعلام خبر فوق گفت:‌ سایت ثبت‌نام از روز یکشنبه ششم اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت‌نام برگزار شده است و با هماهنگی‌های انجام شده کار ثبت‌نام ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت‌نام گفت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ ۶ اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت‌نام می‌کنند صرفا می‌توانند از شعب بانک صادرات در استان‌های البرز، تهران و قم بن‌کارت‌های خود را دریافت کنند.

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت‌های خود را از این استان‌های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت‌های به استان‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شده است دیگر نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام برای آن‌ها باقی است، می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نمایشگاه با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا