مهلت انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد به زودی آغاز می‌شود

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:

امکان انتخاب ۴۰ رشته برای پذیرفته‌شدگان اولیه دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از امکان انتخاب ۴۰ رشته برای قبول‌شدگان دوره دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از آنا، امیررضا شاهانی گفت: نتایج اولیه آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، به زودی امکان انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان باز می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند ۴۰ کدرشته محل را انتخاب کنند، بعد از اینکه حدنصاب نمره را در انتخاب‌های خود کسب کردند، وارد مرحله انجام مصاحبه می‌شوند، براساس قبولی هر یک از دواطلبان در ۱۰ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد، داوطلبان باید به منطقه آمایشی قبولی اولیه مراجعه کنند و در آنجا مصاحبه خود را انجام دهند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه محاسبه نمره آزمون مقطع دکتری گفت:نتایج نهایی هم براساس ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود و ۵۰ درصد دیگر مربوط به مصاحبه دکتری است که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

شاهانی درباره ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۹۷ گفت: امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش دانشجو در این مقطع را خواهیم داشت که حدود ۹ هزار و ۸۰۰ نفر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا