مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۲ تا چهارشنبه ۴ اردیبهشت تمدید شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان مجاز آزمون دکتری نیمه متمرکز به مدت دو روز و تا پایان روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه ۹۲ خبر داد.

ˈحسین توکلیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به انجام انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۲ نشده اند ترتیبی داده شد تا داوطلبان بتوانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این آزمون اقدام کنند.
وی به داوطلبان توصیه کرد قبل از انتخاب رشته حتما به اطلاعیه های سازمان سنجش و تغییرات صورت گرفته در ظرفیت های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته توجه و دقت کافی داشته باشند.
توکلی خاطرنشان کرد: فرم انتخاب رشته تکمیل شده داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته کرده اند بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت، درصورت نیاز حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه نسبت به اصلاح و تغییر موارد مندرج در فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد که تغییر اطلاعات فرم انتخاب رشته داوطلبان دکتری، پس از چهارم اردیبهشت ماه امکان پذیر نخواهد بود و به تقاضاهایی که بعد از این تاریخ ارائه شود ترتیب اثر داده نمی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا