نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۲، روز چهارشنبه ۱۵ آبان اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش:
معرفی شدگان جهت مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۲، روز چهارشنبه ۱۵ آبان اعلام می شوند

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۹۲ تا روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام فهرست معرفی‌شدگان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۲ برای شرکت در مرحله مصاحبه این آزمون تا روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل (حداکثر پنج کد رشته تحصیلی) از رشته امتحانی مربوط در ردیف معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه قرار می‌گیرند، باید با توجه به برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کد رشته محل با به همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: عدم مراجعه معرفی شدگان برای شرکت در مراحل مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته محل‌های انتخابی تلقی خواهد شد.

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۲
۱۳۹۲/۰۸/۱۲

 

 

 

 سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که کدرشته محل‌های انتخابی خود را برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۲ در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند، می‌رساند: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله مصاحبه آزمون مذکور تا روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۸/۱۵ بر روی ‌سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد. لذا آن ‌دسته از داوطلبانی که در یک و یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار می‌گیرند، لازم است با توجه به برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل، با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد. 

 

 

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا