مصوبات دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی

مصوبات دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی:

درخصوص آزمون EPT پس از کارشناسی در کمیسیون شماره یک، موضوع برای تصمیم گیری نهایی در جلسه بعد مطرح خواهد شد

مصاحبه های آزمون دکتری سال ۹۶ به صورت استانی برگزار شود

از این پس تمامی جلسات مدیران و شوراهای این دانشگاه بعد از ساعت ۱۴ برگزار شود

پایگاه خبری اختبار – دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر علی محمد نوریان و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فضائل و مواهب ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای کنترل بر نفس است، اگر کسی بخواهد از لحاظ معنوى رشد و پرورش یابد و به طهارت روح و کمال مطلوب برسد، باید هواى نفس خود را مهار کند .

صفحه اختصاصی اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص آزمون EPT و نحوه برگزاری آن مقرر شد موضوع در کمیسیون شماره یک مطرح و کارشناسی شده و جهت تصمیم‌گیری نهایی در جلسه بعدی هیات رئیسه مطرح گردد.

همچنین براساس سیاست های دانشگاه مبنی بر تفویض اختیار و تمرکززدایی، مقرر شد مصاحبه های آزمون دکتری سال ۹۶ به صورت استانی برگزار شود که جزئیات آن بعد از تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه، با توجه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی به ارباب رجوع، دانشجویان، اساتید و همکاران و جهت جلوگیری از ایجاد خلل در برنامه های اداری مدیران، تصمیم گیری شد از این پس تمامی جلسات مدیران و شوراهای این دانشگاه بعد از ساعت ۱۴ برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. اختبار محترم
    ایا پاسخ سوالات وکالت ۹۰ که در سایت شما به صورت گزینه پررنگ تر امده پاسخنامه رسمی اسکودا است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا