مشمولان غایب ثبت نام شده، در صورت واریز نکردن جریمه دستگیر و به خدمت اعزام خواهند شد

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت :

مشمولان غایب ثبت نام شده، در صورت واریز نکردن جریمه دستگیر و به خدمت اعزام خواهند شد

تا آخر شهریور ماه در مورد مرحلۀ دوم ثبت نام از مشمولان غایب تصمیم گیری خواهد شد

سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غائب اظهار داشت: در این طرح ۲۸۰ هزار مشمول غایب ثبت نام کرده که بررسی‌های لازم انجام شد.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که حدود ۷ هزار نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط خرید خدمت سربازی نشده‌اند تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان که حائز شرایط شده‌اند مبالغ جریمه خود را واریز کردند.

وی گفت: ۲۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان پرونده ارسالی‌شان دارای نقص بود که به آن‌ها اعلام شده که هرچه سریعتر برای تکمیل پرونده اقدام کنند.

سردار کمالی افزود: به حدود ۱۲۰ هزار نفر نیز پیامک زده‌ایم که مبلغ جریمه شان تعیین شده و باید هرچه سریعتر مبالغ را واریز کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد نرسیدن پیامک به افراد ثبت نام کننده گفت: اگر احیانا فردی بود که پیامکی در این زمینه دریافت نکرده است باید هرچه سریعتر به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و اگر مشکلش حل نشد سریعا به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کرده تا وضعیتش رسیدگی شود.

این مقام ارشد ستاد کل به ۱۲۰ هزار نفری که حائز شرایط شده و هنوز مبلغ جریمه خود را واریز نکرده‌اند تاکید کرد: هرچه سریعتر نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام کنند چرا که به سازمان وظیفه عمومی تاکید شده که با آن‌هایی که نسبت به واریز جریمه اقدام نکنند بنابر قانون برخورد کنند و نسبت به دستگیری و اعزام آنها اقدام شود.

سردار کمالی در پاسخ به این پرسش که مرحله دوم ثبت نام مشمولان غائب چه زمانی انجام می‌شود اظهار داشت: ابتدا باید تکلیف این ۱۲۰ هزار نفر که جرایم خود را واریز نکرده‌اند و همچنین آن ۲۰ هزار نفری که جدیدا پیامک برایشان ارسال شده مشخص شود تا انشاءالله بعدا تصمیم گیری شود.

سردار کمالی با بیان این مطلب که فعلا برای ثبت‌نام مرحله دوم تصمیم گیری نشده خاطرنشان کرد: تا اواخر شهریور ماه در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا