مساعدت کانون وکلای کرمانشاه با کارآموزان متقاضی مهمانی

کمک مالی کارآموزان به کانون، شرط موافقت با تقاضای میهمانی

پایگاه خبری اختبار- هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با کارآموزان وکالت متقاضی مهمان‌شدن در این کانون مساعدت خواهد کرد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه، هیأت مدیره این کانون در جلسه روز دهم آبان خود تصویب کرد که با کارآموزان سایر کانون‌ها که خواستار طی کردن دوره کارآموزی در این کانون هستند مساعدت به‌عمل آید.

در مصوبه این جلسه آمده است: «با عنایت به اینکه در آینده نزدیک احداث ساختمان کانون اجرایی خواهد شد، عزیزان متقاضی این بند از مصوبه مساعدت درخور توجهی با کانون معمول خواهند فرمود» لذا به نظر می‌رسد میهمانی در دوران کارآموزی درقبال دریافت وجه خواهد بود اما میزان این وجه تاکنون اعلام نشده است.

علاوه‌بر این، نسبت به کارآموزان پذیرفته شده کانون کرمانشاه که خواستار میهمانی در کانون دیگری هستند، با احراز عذر موجه، رئیس کانون حسب مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

متن کامل بند چهارم صورتجلسه مورخه ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به شرح زیر است:

در جهت مساعدت با کارآموزان پذیرفته شده سایر کانون‌ها که بومی کرمانشاه هستند یا خانواده آنها در کرمانشاه هستند یا معاذیر در خصوص عدم گذراندن دوره کارآموزی در محل انتخاب شده کانون خود دارند با موافقت کانون مربوطه و همچنین کارآموزان محترم پذیرفته شده کانون کرمانشاه که طی دوره کارآموزی در محل کارآموزی با عسرت مواجه هستند با ارائه دلایل موجه، هیأت مدیره موافقت می‌نماید کارآموزان میهمان با موافقت کانون متبوع صرفاً مدت کارآموزی را در کانون کرمانشاه طی کنند و کمیسیون کارآموزی در این خصوص بر اساس ضوابط مربوطه اقدام خواهد کرد. نسبت به کارآموزان پذیرفته شده کانون کرمانشاه با احراز عذر موجه، ریاست کانون حسب مورد اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

لازم به توضیح است با عنایت به اینکه در آینده نزدیک احداث ساختمان کانون اجرایی خواهد شد، عزیزان متقاضی این بند از مصوبه مساعدت درخور توجهی با کانون معمول خواهند فرمود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا