عهدشناسی و پاسخگویی، دو گم‌شده‌ی این روزهای دانشگاه آزاد

تأخیر چندباره در اعلام نتایج آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

پایگاه خبری اختبار- درحالی‌که تأخیر بی‌سابقه و بدقولی‌های مکرر دانشگاه آزاد در اعلام نتایج آزمون کارشناسی‌ارشد، موجب سرگردانی و نگرانی داوطلبان این آزمون شده است، مسئولان این دانشگاه باز هم به وعده‌ی خود مبنی بر اعلام نتایج در شب یکشنبه، ۲۵ شهریور (دیروز) عمل نکردند.

بدقولی جدید این دانشگاه درحالی صورت می‌گیرد که تاکنون هیچ‌کدام از مسئولان این دانشگاه نه توضیحی درباره علت این تأخیر داده‌اند و نه گامی برای دلجویی و پوزش‌خواهی از داوطلبان برداشته‌اند.

ای کاش محمد مهدی طهرانچی که به تازگی و پس از کنار گذاشته شدن فرهاد رهبر سکان‌دار این دانشگاه شده است، به این اتفاق مهم و شائبه‌برانگیز در مجموعه تحت مدیریت خود واکنش می‌داد و با شفاف‌سازی و دلجویی از داوطلبان، رویه‌ی تازه‌ای از پاسخگویی را در دانشگاه آزاد اسلامی پایه‌ریزی می‌کرد.

گفتنی‌ست روز گذشته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشته بود: «نتایج این دوره از آزمون کارشناسی ارشد، امشب توسط سازمان سنجش آموزش کشور و سپس با درج در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org اعلام خواهد شد و ثبت‌ نام داوطلبان از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۳۱ شهریور ادامه دارد.»

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام کسی میدونه برا رشته‌های نظری دوره کارشناسی ارشد برا هرترم حدود چقدر باید شهریه پرداخت بشه؟
    ممنون میشم اگر کسی درجریان باشه و پاسخ سوالم رو بده.

  2. نظم در دانشگاه آزاد از صفر تا صد مسائل خیلی کم وجود داره، واقعا جای بسی تاسف دارد وضعیت موجود دانشگاه آزاد که به اعتبار این نهاد بزرگ در بین افکار عمومی ضربه میزند

  3. سلام.
    من که طرفدار جایی نیستم.
    ولی سازمان ثبت نه پاسخنامه ای برای آزمون سردفتری منتشر کرده و نه خبری از نتایج هست و حتی تاریخی اعلام نکرده.
    چون سازمان ثبت وابسته به قوه قضائیه هست نمیتوانید حتی یه مطلب کوچیک در موردش بنویسی ولی خوب در مورد دانشگاه آزاد می‌نویسید… اینم از خبرگزاری های حقوقی جامعه ما!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا