عزم سازمان زندان ها برای استفاده از دستبند الکترونیک جدی است

رییس سازمان زندان‌های کشورتاکید کرد: عزم ما برای اجرای طرح دستبند الکترونیک جدی است.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اجرای طرح دستبندهای الکترونیک، با بیان این مطلب اظهار کرد: تقاضای ما از دولت و مجلس تخصیص اعتبار لازم در این راستا است و اگر چنین چیزی محقق نشد با اعتبارات خودمان و با مساعدت قوه قضاییه در سطح محدودتری این پروژه را در سال ۹۲ اجرایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اجرای اینگونه طرح‌ها مستلزم تامین اعتبار و هزینه آن است. در مکاتباتی که برای بودجه سال ۹۲ با دولت و مجلس داشتیم تقاضا کردیم تا اعتبار لازم را برای اجرای این پروژه بسیار مهم و کارساز در نظر بگیرند. بنابراین منتظر تصویب قانون بودجه سال ۹۲ هستیم تا ببینیم خروجی این مصوبه چه خواهد بود.

رییس سازمان زندان‌های کشور با تاکید برعزم این سازمان برای اجرای این پروژه، یادآور شد: مطالعات اولیه را در این رابطه انجام داده‌ایم و نمونه‌هایی از آن را تست کرده و حتی اگر اعتبار لازم به ما داده نشود، قصد داریم به صورت محدودتر این پروژه را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: اگر اعتبارات در اختیار ما قرار گرفت بسیار خوب است، در غیر این صورت با اعتبارات خودمان و با مساعدت قوه قضاییه در یک سطحی محدود در سال۹۲ حتما آن را اجرایی خواهیم کرد.

اسماعیلی در پایان اضافه کرد: حدود دو سال است که ما بر روی این پروژه مطالعه کرده‌ایم و امیدواریم که به نتیجه جدی دست یابیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا