صورت‌جلسات ۵ و ۶ خرداد ۱۳۹۶ شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری

شورای اجرایی اسکودا تشکیل جلسه داد

تعرفه حق‌الوکاله در همایش آتی کانون‌های وکلا مورد بررسی قرار می‌گیرد

پایگاه خبری اختبار- شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای ایران (اسکودا)  روزهای ۵ و ۶ خرداد ۱۳۹۶ در محل اتحادیه تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از وبگاه اسکودا، در این جلسه نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

اول- تنظیم دستور جلسه هیات عمومی اسکودا در تهران

تنظیم دستور همایش مطرح و درج موارد آتی در دستور جلسه همایش آتی (همایش تهران) تصویب شد:

۱- تعرفه حق‌الوکاله (که کانون محترم مرکز تدوین کرده و در اختیار اسکودا به منظور انعکاس به کانون‌های محترم قرار خواهد گرفت)؛

۲- اصلاح موادی از اساسنامه اسکودا که قبلا جهت آگاهی کانون‌های محترم ارسال شده؛

۳- اتخاذ تصمیم در خصوص تعیین موارد مجاز اطلاع رسانی و تعرفه وکلا؛

دوم – پیشنهاد کانون محترم سردفتران در مورد تشکیل مجمع مؤسساتی که به نوعی با قوه قضاییه سر و کار دارند

موضوع هماهنگی با کانون سردفتران، کانون کارشناسان، مرکز مشاوران قوه قضاییه و کانون محترم مرکز به منظور بررسی موارد مورد علاقه سازمان های حقوقی مطرح و پس از رای گیری تصویب شد.

سوم- دوره میانجیگری کیفری در لاهه (با هزینه شرکت کنندگان در دوره)

موضوع برگزاری دوره آموزش میانجی‌گری در مرکز داوری لاهه و دانشگاه لیدن هلند مطرح و تصویب شد اسکودا نسبت به هماهنگی برای برگزاری این دوره مشروط به پرداخت کلیه هزینه ها از جانب داوطلبان صرفا برای وکلا و کارآموزان اقدام کند و کانون های محترم نسبت به تعرفه داوطلبان اقدام فرمایند.

چهارم- برگزاری جلسه افطار مشترک اعضای محترم اصلی هیأتهای مدیره کانونها با مقامات مسئول

پنجم – بررسی متن قانون اصلاحی وکلات تنظیمی کارگروه ویژه

موارد بررسی و ملاحضات و توضیحات حاضران استماع شد

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عرضی داشتم از شورای اجرایی اسکودا،عزیزان شما مدعی استقلال کانون هستید.ولی از جوانب مختلف به شما برای وکالت متقاضیان فشار وارد میکنند.استقلال تان را حفظ کنید.ما متقاضیان هم خدایی داریم.و ازفرزندان شما هستیم.بگذارید در این زمانه رکود آرزوی متقاضیان برآورده شود .حتی اگر بعدا نتوانند پرونده بگیرند.ما در هر محله شهرمان دهها پزشک و مهندس ساختمان با حق امضا داریم.ولی کم و بیش در حال کار هستند.جامعه تشنه اطلاعات حقوقی است .در شهر ما رشت حدودا ۲۰۰ وکیل داریم که دفاترشان فقط در مر کز شهر است و آن که توانایی دارد کارش ومشتریش را دارد.و آن که نمیتواند بی مشتری است.حد نصاب در آزمون بگذارید.و کار آموزی را اگر جایی ندارید با هزینه کار آموزان مانند سازمانهای نظام مهندسی ساختمان ،کشاورزی،وپزشکی بیشتر در همان سازمان کلاسها را برگزار کنید.استقلال تان را حفظ کنید نگذارید استقلال تان با تصویب مجلس یا فشار از جاهای دیگر زیر سوال رود.جای دکتر ناصر کاتوزیان بسیار خالی است.شما مدافع ما باشید و به امید خدا هر وکیلی مشتری خودش را خواهد داشت. به امید خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا