شعب دانشگاه عدالت فاقد مجوز و غیر قانونی هستند

شورای گسترش آموزش عالی اعلام کرد :

شعب دانشگاه عدالت فاقد مجوز و غیر قانونی هستند

با پذیرش دانشجو در ۴ رشته مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته دکتری دانشگاه عدالت موافق شد

شورای گسترش آموزش عالی باتوجه به عدم اخذ مجوز ایجاد شعبه توسط دانشگاه غیردولتی عدالت از این شورا، تأسیس شعبه در دبی، پردیس بین المللی جنوب، واحد خواهران و سایر شعبات توسط این دانشگاه  و هرگونه پذیرش دانشجو در شعب فاقد مجوز (اعم از رشته های مصوب شورای گسترش آموزش عالی) را فاقد وجاهت قانونی اعلام و مسئولیت آن را به عهده مسئولان آن دانشگاه دانست.

همچنین این شورا با پذیرش دانشجو در ۴ رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه غیردولتی عدالت مصوب شورای گسترش آموزش عالی شامل علوم اقتصادی، حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق خصوصی و الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی، موافقت کرد.

براساس این گزارش، مجموعا ۸۰ نفر از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و آزمون اختصاصی دراین چهار رشته پذیرش خواهند شد که حداکثر ۲۰ نفر در هر کد رشته پذیرش خواهند شد .

همچنین شورای گسترش موافقت کرد که در مقطع دکتری دانشگاه غیردولتی عدالت در ۴ رشته علوم اقتصادی، حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق خصوصی، و الهیات و معارف – فقه و مبانی حقوق اسلامی مجموعاً ۲۸ نفراز طریق آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی و آزمون اختصاصی پذیرش شوند، که جمعاً حداکثر ۷ نفر در هر کد رشته صرفاً برای واحد تهران پذیرش خواهند شد، و شورای گسترش تاکید کرد، داوطلبان آزمون اختصاصی آن دانشگاه منحصر به طلاب حوزه های علمیه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا