شش تا ده ماه کسر خدمت برای پایان نامه های مرتبط با سازمان قضائی نیروهای مسلح

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح اعلام کرد :

شش تا ده ماه کسر خدمت برای پایان نامه های مرتبط با سازمان قضائی نیروهای مسلح

نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه که در موضوعات مورد نظر سازمان قضایی نیروهای مسلح تحقیق و پژوهش نمایند، از مزایای کسر خدمت سربازی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، این طرح با هدف بهره گیری از توان مندی و ظرفیت نخبگان جوان کشور و رفع بخشی از نیازهای علمی سازمان قضایی نیروهای مسلح و نیز تولید ادبیات علمی در حوزه حقوق جزای نظامی، به مرحله اجرا درآمده است.

بر اساس این طرح، فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق عمومی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مطالعات اجتماعی و مدیریت دولتی که از سوی بنیاد نخبگان کشور و بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شوند و نیز فارغ التحصیلانی که دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح مستقیماً با آنها ارتباط می گیرد، برای انجام طرح های پژوهشی مورد نظر  به کار گرفته می شوند.

براساس این گزارش، در مواردی که کارهای علمی صورت گرفته به تأیید داوران می رسد به فراخور ارزش کار، محقق از مزایای کسری خدمت سربازی برخوردار می شود.

کلیه واجدین شرایط می توانند در ساعات اداری با مراجعه به دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح و انتخاب موضوع پیشنهادی، پس از طی تشریفات قانونی علاوه بر انجام فعالیت پژوهشی از این مزایا بهره ببرند.

گفتنی است که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون ۳۴ طرح پژوهشی نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه به تأیید رسیده و منتشر شده است.

آدرس: تهران- خیابان دکتر شریعتی- بالاتر از سه راه معلم- سازمان قضایی نیروهای مسلح- دفتر آموزش و پژوهش – گروه پژوهش ، تلفن تماس در ساعات اداری: ۳-۸۲۹۰۲۱۷۱ -۰۲۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا