شاکی پرونده اسکودا خبر داد: بازپرس صادر کننده دستور توقف اعلام نتایج و رییس مجتمع خارک به دستور دادستان تهران امروز عصر جابجا شدند

 شاکی پرونده ای که علیه اسکودا در مجتمع قضایی خارک تهران تشکیل شده بود و بازپرس مربوطه دستوراتی از جمله خطاب به سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر عدم اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت ۹۱ داده بود،در گفتگو با “قانون آنلاین” از تغییر بازپرس صادر کننده ی دستور توقف اعلام نتایج به همراه رییس مجتمع قضایی خارک توسط دادستان تهران خبر داده است.
این تحولات می تواند زمینه ی امیدواری برای اعلام نتایج و خارج شدن داوطلبان از سردرگمی و اضطراب راایجاد کند، امید است در سایه ی تدبیر مقامات قضایی روند رسیدگی در مسیر مناسبی قرار بگیرد که طرفین این پرونده در فضایی آرام و منطقی بتوانند حقوق خود را به شکل کامل و شایسته به دست بیاورند.
متن خبر به نقل از قانون آنلاین:

 قانون- شاکی پرونده تخلفات اسکودا گفت: اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت۹۱ که براساس دستور مقام قضایی  متوقف شده بود، عصر امروز با تغییر بازپرس سمت و سوی جدید به خود گرفته‌است.

محسن شادمان در گفت‌وگو با قانون با اشاره به تغییر قاضی شعبه ۲ بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ «خارک»  توضیح داد: این تصمیم دادستان تهران در جابجایی بازپرس پرونده‌ تخلفات اسکودا زمانی تامل برانگیز شد که رئیس مجتمع نیز همزمان با او جابه‌جا شد.  شادمان تصریح کرد: نتیجتا شعبه ۲ بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ «خارک» در حال حاضر بلا تصدی است تا مسیر برای نقض آخرین دستور قانونی بازپرس پرونده هموار شد. این تغییرات نیز باعث شده است که دادستانی کل کشور نیز به این پرونده ورود پیدا کند.

آخرین تصمیم قانونی این بازپرس ،‌دستورمستقیم  دادستان کل کشور در سایت به پیوست خبر قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا