رییس سازمان زندان ها: دستبند های الکترونیک تا پایان مهر تحویل داده می شوند

رییس سازمان زندان ها:
دستبند های الکترونیک تا پایان مهر تحویل داده می شوند

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: طبق اعلام شرکت طرف قرارداد، محموله دستبندهای الکترونیک طی دو روز آینده وارد کشور می شود.

«غلامحسین اسماعیلی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: شرکت طرف قرارداد به سازمان زندان ها اعلام کرده طبق زمانبندی تنظیم شده محموله دستبندهای الکترونیک را تحویل دهد.

 


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اضافه کرد: هنوز دستبندهای الکترونیک به سازمان زندان ها نرسیده اما براساس آخرین پیگیری صورت گرفته از شرکت طرف قرارداد، در تحویل دستبندها تاخیری وجود نخواهد داشت و این تجهیزات به موقع تحویل خواهد شد.
به گفته اسماعیلی زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت طرف قرارداد به سازمان زندان ها برای تحویل محموله دستبندهای الکترونیک پایان مهر ماه است.
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط موجود، محموله دستبندهای الکترونیک در مسیر واردات به کشور با مشکل مواجه نشود و در زمان مقرر به سازمان زندان ها تحویل شود.
به گفته این مقام مسئول در دستگاه قضایی کشور، عملیات مربوط به ترخیص محموله یاد شده از گمرک نیز توسط شرکت طرف قرارداد انجام می شود و سازمان زندان ها در این زمینه مسئولیتی ندارد.
دستبندهای الکترونیک در راستای اجرای مجازات های جایگزین زندان به صورت آزمایشی در استان های تهران و اصفهان اجرا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا