رییس جمهور آزمون استخدامی را به تعویق انداخت

رئیس جمهور دستور تعویق برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را صادر کرد

دکتر روحانی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی برگزاری آزمون به تعویق بیفتد

پایگاه خبری اختبار – رئیس جمهور به منظور بررسی رفع تبعیض جنسیتی در سهمیه های آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی دستور تعویق برگزاری این آزمون را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این دستور دکتر حسن روحانی در پی اعلام خبر برگزاری آزمون جامع استخدامی و عناوین شغلی و سهمیه‌های تبعیض‌آمیز جنسیتی در نظر گرفته شده توسط دستگاه‌های اجرایی صادر شد.

رئیس جمهور با هدف تأمین حقوق زنان و رفع سهمیه‌های تبعیض‌آمیز جنسیتی، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در جهت رعایت عدالت، اصلاح شود.

رییس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه‌های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت‌های شغلی متناسب با شایستگی‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌ جمهور اقدام نماید و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا