رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ما مأمور به ظاهر هستیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

ما مأمور به ظاهر هستیم و حق نداریم در مسائل خانوادگی و اسرار مردم تجسس کنیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: ما مأمور به ظاهر هستیم و حق نداریم در مسائل خانوادگی و اسرار مردم تجسس کنیم و اقدامات مؤثر فرهنگی تنها راه صحیح ایجاد باورهای عمیق دینی و مذهبی در جامعه است.
به گزارش سایت اختبار، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در همایش مسؤولین واحدهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش بر عزم ملی و مدیریت جهادی در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: در هر جایی و بر حسب اختیاراتی که داریم بایستی اقدامات مؤثری در جهت احیاء معروف ها و از بین بردن منکرات انجام دهیم و سعی نماییم فضای ی سالمی در محدوده ی کاری خودمان ایجاد نماییم.
وی بر شناخت معروف ها و منکرات و شیوه های اجرایی آن تأکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) در تحریر الوسیله می فرمایند که آمر به معروف و ناهی از منکر باید مانند طبیب معالج و مهربان، مشفقانه امر به معروف و نهی از منکر کند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که در امر به معروف و نهی از منکر نباید منحصراً به بحث حجاب پرداخته شود، تصریح کرد: اگر چه بسیاری از منکرات از بی حجابی ناشی می شود اما در جامعه معروف ها و منکرات دیگری هم وجود دارد که نباید از آنها غافل شویم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا