دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ آخرین مهلت درخواست جابجایی پذیرفته شدگات کارشناسی ارشد و دکتری آزمون ۱۳۹۴

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد :

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ آخرین مهلت درخواست جابجایی پذیرفته شدگات کارشناسی ارشد و دکتری آزمون ۱۳۹۴ است

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد پذیرفته شدگان آزمون های ۱۳۹۴ این دانشگاه تا روز دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ برای ثبت درخواست جابجایی دانشگاه محلی که در ان پذیرفته شده اند مهلت دارند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری آزمون ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی، اعم از اینکه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده باشند یا نه می توانند در خواست جابجایی خود را در سامانه azmoon.net ثبت کنند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، امکان جابجایی پذیرفته شدگان سال ۹۴ دانشگاه آزاد براساس سیاست بومی گزینی دانشگاه، به منظور امکان تحصیل افراد در محل سکونت، تقویت بنیان خانواده و کاهش مشکلات تردد با موافقت رئیس دانشگاه ایجاد شده است.

پذیرفته شدگان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.net نسبت به ثبت درخواست جابجایی خود اقدام کنند.

پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به این سامانه یکی از واحدهای دانشگاهی مجری رشته امتحانی خود را برای جابجایی درخواست کنند و پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد می توانند با توجه به مجموعه امتحانی خود درخواست رشته/محل جدید را در سامانه ثبت کنند.

داوطلبان برای ثبت درخواست خود لازم است از بخش «دریافت شماره دانشجویی ورودی های سال ۱۳۹۴ » سامانه مذکور شماره دانشجویی خود را دریافت و سپس این شماره را به همراه شماره شناسنامه خود در محل مربوطه وارد و پس از ورود به سامانه نسبت به انتخاب رشته/محل جدید اقدام کنند.

داوطلبان همچنین می توانند برای اصلاح درخواست ثبت شده قبلی خود با مراجعه مجدد به سامانه، نسبت به ثبت درخواست جدید اقدام کنند. در صورتی که داوطلبی بیش از یک درخواست را در سامانه ثبت کند آخرین درخواست وی بر اساس تاریخ و زمان ثبت، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور امکان جابجایی را ندارند.

جابه جایی محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی شامل استان تهران  و البرز نیست.

سامانه جابجایی از روز چهارشنبه تا اول مهر تا روز دوشنبه ۶ مهر فعال است و افراد می توانند در این فرصت می توانند درخواست جابجایی خود را در سامانه ثبت کنند. نتایج جابجایی پذیرفته شدگان نیز روز پنجشنبه ۹ مهرماه از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا