دانشگاه آزاد مرکز پیام د انشجو راه اندازی کرد

اختبار- دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد شماره تلفن های ۲۲۷۶۵۳۰۲ و ۲۲۷۶۰۲۰۲ را به پیگیری درخواست، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین در قالب مرکز پیام اختصاص داده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر حسین بلندی معاون آموزشی و دکتر صادقی شجاعی معاون امور بین الملل به مناسبت آغاز سال جدید ضمن حضور در بخشهای مختلف سازمان مرکزی با کارکنان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدارها، دکتر فرهاد دانشجو ضمن تبریک سال نو، برای تمامی کارکنان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین دکتر فرهاد دانشجو در بازدید از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پیام دانشجو (مرکز پد) را افتتاح کرد.

جواد کفیل رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به نحوه عملکرد مرکز پیام اشاره و تصریح کرد: این مرکز با هدف تامین سیاست های روابط عمومی الکترونیک و همچنین افکارسنجی در بین مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، مرکز پیام دانشجو بتواند در جهت اعتلای اهداف دانشگاه گام­های موثری بردارد.

بر اساس این گزارش مرکز پیام دانشجو (مرکز پد) با شماره تلفن های ۲۲۷۶۰۲۰۲ و ۲۲۷۶۵۳۰۲ به عنوان سامانه پیشرفته ارتباطی آماده پیگیری درخواست، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین دانشگاه آزاد اسلامی است.

ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی، کاهش ترددهای درون شهری، صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه،‌ ارتباط آسان و شبانه روزی و دریافت خدمات رایگان از دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از نیازها و درخواستهای مخاطبین از ویژگیهای این مرکز پیام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا