جزییات مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد

آغاز مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد از ۱۸ تیرماه

مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد به صورت استانی برگزار می‌شود

هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل را خواهد داشت

پایگاه خبری اختبارـ معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تأثیر ۵۰ درصدی مصاحبه و بررسی سوابق علمی در پذیرش داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۶ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هماهنگی برای انجام مصاحبه‌های دکتری به صورت استانی عصر دیروز به ریاست دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از معاونان و مسئولان سازمان مرکزی و روسای واحدهای استان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه نوریان با اشاره به برگزاری آزمون مصاحبه دوره های دکتری تخصصی به صورت استانی گفت: تفویض اختیار یکی از سیاست‌های اصولی مدیریت جدید است که باید در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به دلایل انجام مصاحبه دکتری تخصصی امسال به صورت استانی، گفت: این اقدام در راستای ارتقای کیفیت و با هدف تفویض اختیار به استان ها، تمرکززدایی، بومی‌گزینی و بهره‌گیری از تمام استعدادهای دانشگاه صورت می گیرد که امیدواریم با توجه به تفویض مسئولیت این امر به استان‌ها، پاسخ مناسبی به اعتماد مدیریت دانشگاه داده شود.

دکتر نوریان درباره دیگر مزیت‌های برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی به صورت استانی، افزود: با انجام مصاحبه دکتری تخصصی به صورت استانی به هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل داده می‌شود.

همچنین در ابتدای این جلسه دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پردازش مصاحبه آزمون دکتری تخصصی به این صورت است که قبولی داوطلب بر اساس ۵۰ درصد نمره کتبی داوطلب و ۵۰ درصد سوابق علمی و مصاحبه او صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اتفاق دیگری که برای اولین بار افتاده است، این است که یک داوطلب براساس اولویت‌های انتخابی و نمره‌ای که در آزمون کتبی کسب کرده است، به جای اینکه فقط در یک مصاحبه شرکت کند، ممکن است در چند محل واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده باشد و در اصل برای شرکت در مصاحبه می‌تواند به چند استان مراجعه کند.

دکتر حسین‌زاده اذعان داشت: مصاحبه های دوره دکتری تخصصی از ۱۸ تیرماه آغاز و طی سه هفته به پایان می‌رسد.

وی افزود: طوری برنامه‌ریزی شده که داوطلبان با زمان مناسب و بدون هیچ مشکلی بتوانند بین استان‌ها جابه‌جا شوند. امیدواریم از این طریق هم رضایت‌مندی داوطلبان افزایش پیدا کرده و هم استان‌ها بتوانند مصاحبه‌های شایسته‌ای را انجام دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و وقت بخیر، مسئولین محترم دانشگاه آزاد، نتایج رو اعلام کنید.(البته اگه قصد این کارو دارین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا