جزییات ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر پیام‌نور (بهمن ۹۶)

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی ( دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال۱۳۹۶(نوبت هجدهم)

ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) اعلام گردیده، دعوت می‌نماید ضمن مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور به نشانی http://pnu.ac.ir  به منظور آگاهی از نحوه ثبت نام در کد رشته قبولی با توجه به موارد ذیل و همچنین مدارک اعلام شده به مراکز مربوط مراجعه نمایند.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام: 

۱- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)

۲- اصل و تصویر کارت ملی.

۳- ۶ قطعه عکس ۴×3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی.

۵- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره ۱: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی شورای عالی انقلاب فرهنگی  می‌باشد.»

تبصره۲: بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۷۴/۱۱/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمی که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و مشهد  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

۵- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

زمان انتشار کارنامه پذیرفته‌شدگان: 

در پایان لازم به توضیح است که کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۸ بر روی سایت این سازمان قابل مشاهده می‌باشد، لذا داوطلبان پس از رویت کارنامه نتیجه خود، می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.Sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفنهای‌ 42163 (کد ۰۲۱) در میان بگذارند. از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا