جزییات تکمیل پرونده پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴

کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای تشریح کرد؛

راهنمای تکمیل پرونده و معرفی وکیل سرپرست پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار اطلاعیه ای، جزییات تکمیل پرونده و معرفی وکیل سرپرست پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وکالت سال ۱۳۹۴ این کانون را تشریح کرد.

متن این اطلاعیه به شرح است:

به آگاهی قبول شده های تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز می رساند که جهت صدور پروانه کارآموزی، رعایت نکات و موارد زیر الزامی است.

اول- تکمیل پرونده:

ضرورت دارد پرونده قبول شده ها با توجه به ضوابط و مقررات قانونی که قبلاً مشروح اعلام شده است، تکمیل باشد لذا قبول شده هایی که مدارک ناقص ارائه کرده اند مکلفند بلافاصله نسبت به رفع نقص آن اقدام نمایند؛ در غیر اینصورت برای این دسته از افراد پروانه کارآموزی صادر نخواهد شد و عواقب ناشی از عدم صدور پروانه کارآموزی متوجه خودشان خواهد بود. بدیهی است در صورت عدم تکمیل پرونده در مهلت مقرر ، کانون وکلاء بر اساس ضوابط و مقررات اقدام خواهد نمود.

دوم- تکمیل فرم معرفی وکیل سرپرست:

۱) دریافت فرم شماره ۱۴ (معرفی وکیل سرپرست) – به صورت کامل و خوانا – از سایت کانون مرکز

۲) تعیین و اخذ موافقت وکیل سرپرست-الزاماً در محل کارآموزی-لازم به ذکر است که لیست اسامی وکلای واجد شرایط، در سایت کانون مرکز در دسترس می باشد و محدودیتی برای چاپ پرینت فرم وکیل سرپرست در سایت کانون ندارد لیکن کسب موافقت یک وکیل سرپرست و ارائه آن به کانون الزامی می باشد واز ارسال بیش از یک فرم خوداری شود.

 الف ) سابقه مورد نیاز اشتغال به وکالت وکلای سرپرست به شرح زیر است:

        1) شهر تهران: حداقل هشت سال؛

        2) مراکز استان های تحت پوشش کانون مرکز: حداقل پنج سال؛

        3) سایر شهرهای تحت پوشش کانون مرکز: حداقل چهار سال.

  ب ) تحویل فرم به دفتر صدور پروانه واقع در اتاق ۴۴ طبقه سوم حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ چاپ فرم.

توجه: تحویل فرم معرفی وکیل سرپرست هم از طریق مراجعه حضوری به دفتر صدور پروانه و هم از طریق ارسال با پست پیشتاز به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان زاگرس، پلاک ۳، ساختمان کانون وکلای دادگستری مرکز، طبقه سوم، اتاق ۴۴ واحد صدور پروانه (( قید فرم وکیل سرپرست)) امکان پذیر می باشد.

توجه: در صورت عدم ارسال فرم وکیل سرپرست حداکثر ظرف مدت یک ماه، مراجعه مجددا به سایت کانون واخذ دوباره فرم و تکمیل آن ضروری می باشد

  نکات مهم:

۱) قبول شده هایی که به دلیل اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری (صرفاً تحصیل در گرایش های رشته حقوق ) ، تقاضای انتقال موقت به محل تحصیل خود را دارند  ضرورت دارد با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در نیم سال جدید از دانشگاه محل تحصیل خود با عنوان کانون وکلای دادگستری مرکز ، فرم درخواست شماره ۱۵ (درخواست انتقال موقت محل اشتغال به کارآموزی به دلیل اشتغال به تحصیل) – مندرج در سایت کانون-  را تکمیل و به دفتر صدور پروانه تحویل دهند . این دسته از قبول شده ها پس از موافقت کانون با انتقال موقت به محل تحصیل ، مکلفند وکیل سرپرست خود را از محل اشتغال به تحصیل معرفی نمایند؛ لازم به ذکر است  تمدید اشتغال به کارآموزی در محل تحصیل منوط به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و درخواست مجدد و عدم لغو مصوبه هیات مدیره در زمان استفاده از این امتیاز می باشد.

تذکر: دریافت تقاضای انتقال موقت به محل تحصیل در حوزه سایر کانون ها بعد از صدور پروانه کارآموزی امکان پذیر می باشد.

۲) خانم های قبول شده در استان های تحت پوشش کانون مرکز (به استثناء استان تهران) که تمایل به طی دوره کارآموزی در مرکز استان محل قبولی را دارند، می توانند فرم شماره ۱۶ (درخواست انتقال محل اشتغال به کارآموزی خانم ها به مرکز استان) – را تکمیل و به دفتر صدور پروانه تحویل دهند. این دسته از قبول شده ها می بایست وکیل سرپرست خود را از مرکز استان محل قبولی معرفی نمایند.

۳) بررسی درخواست انتقال طی دوره کارآموزی در حوزه سایر کانون ها (از جمله درخواست انتقال به دلیل اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری) بعد از صدور پروانه کارآموزی امکان پذیر می باشد.

تذکر: پرداخت هزینه مربوط به انتقال دوره کارآموزی (مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب کانون می باشد)

سوم- زمان صدور پروانه:

از نیمه دوم بهمن ماه پروانه کارآموزی به شرط تکمیل بودن پرونده قبول شده ها صادر خواهد شد و چنانچه پرونده طبق ضوابط و مقررات آماده صدور شد به قبول شده جهت شرکت در کلاسهای توجیهی و انجام سایر مراحل اداری از طریق سایت کانون اطلاع داده خواهد شد لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری و تلفنی جهت صدور پروانه کارآموزی خودداری نمایید.

راهنمای برنامه انتخاب وکیل سرپرست
۱. جهت ورود به برنامه:

۱.۱ در کادر کد ملی شماره کد ملی خود را به صورت کامل به همراه صفر قبل از عدد وارد کنید.

۱.۲ در کادر شماره شناسنامه ، در صورتی که با کد ملی شما برابر است بدون صفر قبل از عدد وارد کنید.

۱.۳ با زدن دکمه ورود، پنجره ای باز می شود که باید کد ۶ رقمی امنیتی (که به شماره تلفن همراه اعلامی شما به هنگام ثبت نام، ارسال می شود) را وارد نمایید و تائید کنید تا پس از احراز هویت، اجازه ورود به برنامه به شما داده شود.

۲. پس از وارد شدن، بر روی دکمه «انتخاب وکیل سرپرست» در پایین صفحه کلیک نمایید تا صفحۀ «جستجو و انتخاب وکیل سرپرست» باز شود.

۳. با زدن بر روی دکمه «جستجو»  (بدون پر کردن فیلدهای جستجو) لیست کلیه وکلای حایز شرایط برای شما نمایش داده می شود. می توانید از فیلدهای جستجو نیز کمک بگیرید.

۴. از لیست جستجوی وکیل سرپرست، با کلیک بر روی «دکمه انتخاب» در ردیف  وکیل سرپرست مورد نظر خود، آن را انتخاب نموده تا به لیست وکلای سرپرست منتخب شما افزوده شود. (حداکثر ۳ وکیل را می توانید انتخاب کنید)

۵. پس از انتخاب وکیل سرپرست های مورد نظر، می توانید صفحۀ «جستجو و انتخاب وکیل سرپرست» را ببندید و در صفحۀ اصلی، لیست وکلای انتخابی خود را مشاهده نمایید.

۶. در جلوی هر ردیف با کلیک بر روی «دکمه چاپ» از فرم شماره ۱۴ (انتخاب وکیل سرپرست) پرینت تهیه نمایید.

توجه مهم: حتماً برای چاپ فرم، ابتدا بر روی دکمه Print در گوشه ی بالا سمت چپ کلیک نمایید و فایل pdf آن را ذخیره نموده و سپس از آن فایل پرینت تهیه کنید تا فرم دچار بهم ریختگی نشود.

۷. در این فرم قسمتی که مربوط به خود شما است را تکمیل و امضا نمایید و قسمتی که مربوط به وکیل سرپرست می باشد را به نظر ایشان رسانده تا در صورت موافقت، تکمیل و امضا نمایند.

۸.  پس امضا شدن فرم، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ چاپ فرم، آن را به واحد صدور پروانه تسلیم نموده و یا از طریق پست پیشتاز آن را برای واحد صدور پروانه کانون وکلای مرکز به نشانی: تهران – میدان آرژانتین – ابتدای خیابان زاگرس – پلاک ۳ – ساختمان کانون وکلای دادگستری مرکز – طبقه سوم – اتاق ۴۴ – واحد صدور پروانه با قید عبارت «فرم معرفی وکیل سرپرست» ارسال نمایید.

لطفا در صورت امکان از تا نمودن فرم خودداری نمایید.

جهت ورود به برنامه کلیک کنید

معرفی وکیل سرپرست فرم شماره ۱۴

دریافت فایل فرم شماره ۱۵

دریافت فایل فرم شماره ۱۶

واحد صدور پروانه: ۰۲۱۸۴۰۰۱۳۰۳ 

پشتیبانی سایت: ۰۲۱۸۴۰۰۱۱۲۴  – فقط پاسخگویی به اشکالات سایت (در ساعات اداری ۸ صبح الی ۱۵)

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام آیا امکان دارد برخی کارنامه های رتبه های برتر ارشد حقوق خصوصی ۹۵ را در سایت قرار دهید ،(رتبه و درصدها کفایت می کند) در مورد آزمون وکالت گذاشتید برای ۹۴ خیلی مفید بود لطفا اگر امکانش هست برای ارشد خصوصی ۹۵ هم بزارید منتظر پاسختون هستم.

  2. عجب بعد یکسال و اندی از آزمون پارسال تکمیل ظرفیت!؟ پس تکلیف ماده ۱ قانون اخذ پروانه وکالت ۱۳۷۶ چی میشه!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا