جزوه مفهومی حقوق جزای عمومی

جزوه مفهومی حقوق جزای عمومی

به همراه ضابطه پاسخ دادن به سؤالات

تألیف استاد محسن دیبانژاد

محسن دیبانژاد، دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق کیفری و جرم‌شناسی دانشگاه علوم قضایی و مدرس دانشگاه است که تألیف چندین کتاب حقوقی را در کارنامه خود دارد؛ کتاب‌هایی مانند «متون فقه کاربردی»؛ «حقوق جزای اختصاصی (۱ و ۲و ۳)»؛ «قانون آیین دادرسی کیفری در نظم کنونی» و…

«جزوه مفهومی حقوق جزای عمومی به همراه ضابطه پاسخ‌دادن به سؤالات» نیز از تألیفات ایشان است. در این جزوه که تلخیصی از مجموعه مباحث حقوق جزای عمومی در قالب نمودار و رنگی با روشی کاملاً مفهومی است، بایسته‌هایی از حقوق جزای عمومی (در ۱۵۰ صفحه) و ضوابطی از حقوق جزای اختصاصی برای انتخاب گزینه صحیح به همراه نکات کاربردی برای مطالعه بیشتر (در ۲۰ صفحه) در قالب نمودار به نحو کاربردی تدوین و در اختیار داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری حقوق کیفری و جرم‌شناسی و نیز آزمون‌های استخدامی وکالت، قضاوت، مشاوران حقوقی و سردفتری اسناد رسمی و سایر علاقمندان به حقوق کیفری قرار گرفته است.

در گزینش مطالب این جزوه از مواد قانونی غافل نبوده و نکات هر ماده در ذیل آن به صورت نموداری آورده شود، تا دیگر ضرورتی برای رجوع به مواد قانونی مرتبط با مبحث مورد نظر نباشد.

جزوه مفهومی حقوق جزای عمومی، از سوی مؤلف برای انتشار رایگان در اختیار پایگاه خبری اختبار قرار گرفته است.

برای دانلود این مجموعه ارزنده و کاربردی در قالب یک فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید

برای پیوستن به کانال تلگرام محسن دیبانژاد کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام بدون اینکه قصد قضاوت کلی داشته باشم در صفحه ی ۱۵۷ تخریب مال دولتی را تصرف غیر قانونی نامیدن که بنا بر نص قانون این رفتار در حکم اختلاس است.
    شاید موارد دیگری هم باشد که باید بررسی کرد و بعد راجع به این جزوه نظر داد. (تبصره ۱ماده ۵ قانون تشدید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا