جزئیات مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزئیات مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه پیام نور اعلام شد

پایگاه خبری اختبار – دانشگاه پیام نور با انتشار اطلاعیه‌ای مراحل و زما‌ن‌بندی انجام مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ برای داوطلبان حائز حدنصاب رشته‌های دکتری این دانشگاه را اعلام کرد.

اطلاعیه دانشگاه پیام نور در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو د‌ر دوره دکتری تخصصی (Ph.D)، سال تحصیلی ۱۳۹۷ و در راستای اجرای مرحله دوم پذیرش، شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور به شرح ذیل اعلام میگردد:

 پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق علمی داوطلبان وسنجش علمی از طریق ارزیابی سوابق علمی – پژوهشی و برگزاری مصاحبه علمی صورت می‌گیرد.

۱آزمون متمرکز (۵۰ درصد)
۲سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ درصد)
۳مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد)

۱- حدنصاب دانشگاه:
داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است درصورت داشتن حدنصاب این دانشگاه می توانند مطابق تاریخ‌های مندرج درجدول شماره ۱ و با مطالعه اطلاعیه‌های بعدی درج شده در پرتال اختصاصی دانشگاه پیام نوربه نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه نموده و از چگونگی شرکت در جلسات ارزیابی تخصصی (مصاحبه علمی) این دانشگاه اطلاع حاصل نمایند.

توجه : داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل در دانشگاه شرکت نمایند که در کارنامه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به شرکت در مصاحبه علمی (کد رشته محل) این دانشگاه باشند.

– آدرس و شماره تلفن محل برگزاری جلسات ارزیابی تخصصی (مصاحبه علمی ) مراکز مجری در جدول شماره ۳ (پیوست) درج شده است.

۲- شرایط عمومی داوطلبان:
– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش آموزش کشور (سال ۱۳۹۷)

۳- شرایط اختصاصی دانشگاه:
– احراز امتیاز لازم و قابل قبول آزمون کتبی و مصاحبه علمی
– توانایی پرداخت شهریه دوره مطابق با مصوبات هیات امناء دانشگاه (جدول شهریه متعاقبا اعلام خواهد شد).

۴نحوه شرکت و پذیرش در ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی:
سنجش بر اساس آزمون کتبی، بررسی سوابق علمی و پژوهشی، ارزیابی تخصصی (مصاحبه) انجام خواهد شد و پذیرش بر اساس اعلام نهایی سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسیهای لازم صورت می‌گیرد.

۵مدارک مورد نیاز جهت شرکت در ارزیابی:

اصل و تصویر مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی)

اصل و تصویر مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد با قید معدل (دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه اصل و تصویر مدرک کاردانی و کارشناسی با "قید معدل" یا ریز نمرات دارای معدل می‌باشند).

تبصره: در صورتیکه مدارک تحصیلی فاقد معدل باشد ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی جهت تائید معدل الزامی است درغیر اینصورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نمی‌باشد .

اصل و تصویر کارت پایان خدمت ویژه برادران

تصویر کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته

اصل و تصویر مدارک ایثارگری و رزمندگان (بر اساس مفاد مندرج در بند مرتبط با بند سهمیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۹۷)

اصل و تصویر حکم کارگزینی (مخصوص استفاده از سهمیه مربیان) استفاده از سهمیه مربیان صرفا مختص اعضاء محترم علمی رسمی آزمایشی– قطعی می‌باشد. (بر اساس مفاد مندرج در بند مرتبط با بند سهمیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۹۷)

۲ قطعه عکس ۳×۴ پشت نویسی شده

اصل مدارک پژوهشی اعم از پایان نامه کارشناسی ارشد ، مقاله و کتاب چاپ شده به همراه تصویر جلد و صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب.

تبصره: داوطلبان توجه داشته باشند ضروری است قبل از مراجعه برای مصاحبه، تصویری از صفحات شناسنامه آثار پژوهشی خود که اطلاعات نویسنده، عنوان اثر و محل ثبت اثر در آن قید شده است را تهیه و به همراه داشته باشند.

اصل گواهی استمرار همکاری (مخصوص استفاده از سهمیه مربیان)

اصل و تصویر مدارک مربوط به آزمونهای زبان انگلیسی (با اعتبار حداقل ۲ سال) مانند:

(TOEFLE IBT),(TOEFLE Computer),(MSRT),(ETPNU),(MCHE),(IELTS Equivalent),

(TOEFLE PAPER),(TOLIMO)

 اصل فیش واریزی هزینه مصاحبه به مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۸۶۰۹۰۰۱۰۰۷ بانک ملی شعبه بنفشه (قابل واریز در کلیه شعب) بنام دانشگاه پیام نور.

۶غیبت و انصراف:
بررسی مصاحبه علمی برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام می‌شود. عدم مراجعه داوطلب دربازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف وی تلقی شده است و برگزاری مجدد، برای داوطلبی که در مصاحبه شرکت نکرده است امکانپذیر نخواهد بود.

توجه: در روز مصاحبه همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مورد اشاره در متن اطلاعیه الزامی بوده و ارائه هیچ مدرکی پس از تاریخ مقرر امکان پذیر نخواهد بود.

داوطلبان گرامی لازم است بهمنظور اطلاع از آخرین اخبار، قبل از مراجعه حضوری جهت شرکت در مصاحبه علمی اطلاعیه های مندرج در پرتال اصلی دانشگاه را به نشانی www.pnu.ac.ir مطالعه فرمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا