جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

فهرست عناوین این صفحه

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ را اعلام کرد

پذیرفتگان‌ می‌بایست حداکثر تا تاریخ‌ 31/6/1392 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده باشند

پذیرفتگان حتی در صورت عدم ثبت نام، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۳ نخواهند بود

کلیه‌ پذیرفتگانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ قبولی نهایی‌ اعلام‌ شده‌، باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند و درصورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، در یکی از روزهای دوشنبه و یا سه شنبه ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۲ و با توجه به شرایط وضوابط اعلام شده در این اطلاعیه برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه نمایند

داوطلبان پس از دریافت کارنامه (هفته اول بهمن ماه) درصورتی که منحصراً درباره کدرشته های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می توانند حداکثر تا ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند

اطلاعیه اعلام‌ فهرست‌ اسامی‌ پذیرفتگان‌ نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲
۱۳۹۲/۱۰/۱۸

 

 سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌وسیله‌ به‌ اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده‌ در مرحله مصاحبه تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ می‌رساند: فهرست‌ اسامی‌ پذیرفتگان‌ نهایی‌ آزمون مذکور بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است که می‌بایست باتوجه به توضیحات بندهای "الف" تا "ج" مندرج در زیر برای ثبت‌نام و ادامه تحصیل به دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

الف – تاریخ ثبت‌نام از پذیرفتگان:

کلیه‌ پذیرفتگانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ قبولی نهایی‌ اعلام‌ شده‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند و درصورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، می‌بایست در یکی از روزهای دوشنبه و یا سه شنبه مورخ ۲۳ و ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ و با توجه به شرایط وضوابط اعلام شده در زیر برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه نمایند. 

ب – مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌: 

۱- اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) و اصل مدرک کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم‌ ، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) و معدل دوره کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) قید شده‌ باشد و یک‌برگ‌ فتوکپی‌ آنها.
تبصره‌1- پذیرفتگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است که‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) را ارائه‌ نمایند.
تبصره‌2- پذیرفتگانی‌ که‌ تا تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل شده‌اند، به عبارت دیگر در زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس‌(‌0) تا (۲۰) تا تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳۱ توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی ارشد در فرم مخصوص درج و پس از تأیید مسئول ذی‌ربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

۲- اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و دو سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها.

۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

۴- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

۵- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

۶- معرفی‌نامه‌های مذکور در ذیل لازم است حداکثر تا پایان‌ نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ 93-1392 توسط پذیرفتگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ قبولی‌ تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ تحصیلی‌ بعدی‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ می‌گردد.

۱-۶- معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترک‌ سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی، وزارت‌ جهادکشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح با امضاء و مهر هریک‌ از رؤسای‌ ارگان‌های‌ مذکور که‌ در آن قید شده‌ باشد داوطلب‌ با توجه‌ به‌ ماده‌ 1 و تبصره‌های‌ 4 گانه‌ آن‌ در آیین‌نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ ایجاد تسهیلات‌ برای‌ ورود رزمندگان‌ و جهادگران داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاه ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد.

تبصره‌- براساس‌ هماهنگی‌های‌ انجام‌ شده، گواهی‌‌های‌ مربوط به‌ ردیف ۱-۶ توسط ارگان‌های‌ ذی‌ربط به طور یکجا به‌ موسسه‌ آموزش عالی‌ محل قبولی‌ پذیرفتگان‌ ارسال‌ خواهد شد.

۲ـ۶ـ با توجه به ادغام ارگان‌های بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی و ستاد کل امور آزادگان تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان پذیرفته‌ شده‌اند می‌رساند در زمان ثبت‌نام ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه ثبت‌نامی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به مؤسسات می‌باشد.

۳-۶- ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد، می‌باشد. 

ج- تذکرات‌ مهم

۱- عدم مراجعه پذیرفتگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

۲- برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان در هفته اول بهمن ماه قابل دسترسی خواهد بود.

۳- از آنجا که تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفتگان دوره‌های دکتری «Ph.D» میسر نمی‌باشد، لذا در این خصوص درخواست‌های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.

۴- حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.

۵- به پذیرفتگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را در سایت اینترنتی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مطالعه نمایند.

۶- معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس)‌ پذیرفته‌شده‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت، ضمن «کان‌لم‌ یکن» تلقی شدن قبولی، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

۷- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ ابلاغ گردیده است تا از ثبت‌نام پذیرفتگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک یا مدارک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت‌نامی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) می‌باشند، جداً ممانعت به عمل آورند، لذا به این‌دسته از پذیرفتگان توصیه می‌گردد به محل قبولی خود مراجعه ننمایند و درصورت لزوم چنانچه در این باره سوالی دارند می‌توانند از طریق سایت سازمان در بخش پاسخگویی اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است که به مراجعات حضوری و هر نوع مکاتبه‌ای به هر طریق دیگری غیر از سایت این سازمان پاسخ داده نخواهد شد.

 8- پذیرفتگان‌ می‌بایست حداکثر تا تاریخ‌ 31/6/1392 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده باشند.

۹- در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی «کان‌لم‌ یکن» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

۱۰- به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۲ می‌رساند که مطابق ضوابط پذیرفتگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ حتی در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۳ نخواهند بود. 

۱۱- با توجه به اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کدرشته محل‌های ۳۹۷۴ و ۳۹۷۷ از مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف به مهندسی نانو تکنولوژی – شیمی نساجی و علوم الیاف اصلاح شده است.

۱۲- با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت (هفته اول بهمن ماه) درصورتی که منحصراً درباره کدرشته های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می توانند حداکثر تا ۳۰/۱۱/۱۳۹۲ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ مذکور صورت پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سؤالات خود را با شماره تلفن های ۹۹-۸۸۹۲۳۵۹۵-۰۲۱ یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org درمیان بگذارند و از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایند.

 
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا