جزئیات انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال ۹۶

جزئیات انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۶ اعلام شد

ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار نفر تعیین شده است

پایگاه خبری احتبار- سخنگوی دانشگاه آزاد از آغاز مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد از روز گذشته خبر داد و گفت: نتایج انتخاب رشته داوطلبان اوایل خرداد اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از فارس، مجتبی علوی‌فاضل گفت: دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم و سازمان سنجش کنترل و تائید شده و بر روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه قرار گرفته است، انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته نیز از روز گذشته آغاز شده است و هر داوطلب می‌تواند ۴۰ انتخاب از کد رشته‌ای که در آزمون آن شرکت کرده، داشته باشد.

وی افزود: داوطلبان ثبت‌نام در دوره‌های دکتری بدون آزمون نیز در صورتی که واجد شرایط باشند می‌توانند انتخاب رشته کنند، از شرایط اولیه شرکت در دوره‌های بدون آزمون این است که داوطلبان علوم انسانی باید معدل بالای ۱۸.۵ و داوطلبان سایر گروه‌ها باید معدل بالای ۱۷.۵ داشته باشند و داشتن نمره پایان نامه بالای ۱۸ و گذراندن دوره ارشد در حداکثر ۶ ترم از شرایط دیگر این دوره است.

علوی فاضل ادامه داد: نتایج انتخاب رشته داوطلبان اوایل خرداد اعلام می‌شود که در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد مصاحبه‌ها انجام و نتایج نهایی نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود و ظرفیت پذیرش نیز حداکثر ۱۲ هزار نفر است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا