ثبت‌‌نام آزمون MSRT مهر ۹۷ آغاز شد

ثبت‌‌نام آزمون MSRT مهر ۹۷ آغاز شد

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام اولین آزمون زبان انگلیسی نیمه دوم سال ۱۳۹۷ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امروز ۲۵ شهریورماه آغاز خواهد شد.

صفحه مخصوص آزمون زبان دکتری در سایت اختبار

بنابر اعلام مرکز آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، اولین آزمون زبان MSRT نیمه دوم سال ۱۳۹۷ در روز جمعه ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ شروع می‌شود و تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۹۷/۰۶/۳۱ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است باتوجه به این که حوزه‌های برگزاری این آزمون دارای ظرفیت محدود بوده و بعد از تکمیل ظرفیت هر حوزه تا قبل از تاریخ پایان ثبت‌نام، حوزه در فهرست ثبت‌نام بسته و صفر خواهد شد و نیز با در نظر داشتن این موضوع که داوطلبان می توانند برای ثبت نام در آزمون در روزهای اداری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ در سامانه پرو فایل بسازند و در روز اول ثبت نام از ساعت ۹ الی ۱۱ به علت ثبت نام داوطلبان امکان ساخت و یا ویرایش پروفایل جدید نمی باشد، داوطلبانی که در سامانه پروفایل ندارند، لازم است قبل از شروع ثبت‌نام برای ساختن پروفایل اقدام نمایند.

حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT مهرماه ۹۷ شهرهای تهران- اهواز- اصفهان- اراک- اردبیل- بابلسر- بیرجند- تبریز- خرم آباد- رشت- زاهدان- سنندج-شیراز- کرمانشاه- کرمان- قم- قزوین- مشهد- همدان- یزد- گرگان- کاشان است.

نتایج این آزمون پنجشنبه ۲۶مهرماه اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا