تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد

علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تا روز شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ تمدید شده است

مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تا روز شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ تمدید شده است

دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای آزمون های دکتری تا روز شنبه مورخ ۶ دی ماه و کارشناسی ارشد تا روز شنبه مورخ ۱۳ دی ماه تمدید شد.

لذا داوطلبان این دو مقطع می توانند با توجه به زمان های اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. وی توصیه کرد : تمدید ثبت نام به منظور رفاه حال آندسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، اعلام شده است اما توصیه می شود که داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: کلیه متقاضیانی که تمایل دارند در آزمون سال ۹۴ شرکت کنند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش در پاسخ به این سوال که هر داوطلب چند رشته/ محل را می تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می تواند در دوره کارشناسی ارشد ۱۰۰ رشته/ محل را از یک مجموعه امتحانی و در دوره دکتری تخصصی یک رشته را در ۴۰ محل، براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند.

وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.azmoon.org ارسال نمایند تا کارشناسان این معاونت در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا