تمدید دوباره مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :

تمدید دوباره مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۴

ثبت نام تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۸ دی ادامه خواهد داشت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت جدید دکترای سال ۹۴ تاساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۸ دی ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان واجد شرایط شرکت کننده در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۹۴ که تا کنون برای انتخاب کد رشته محل‌های مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۸ دی ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این دسته از داوطلبان ضرورت دارد بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه‌ای که روز چهارشنبه دوم دیماه و اطلاعیه اصلاحیه ششم دیماه که روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته با رعایت ضوابط و شرایط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و گفت: داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته نموده‌اند در صورتی که با توجه به اطلاعیه ۶ دی ماه نیاز به اصلاح کد رشته امتحانی خود را دارند می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

توکلی در پایان در مورد تعداد داوطلبانی که انتخاب رشته نموده‌اند نیز گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۷ دی‌ماه ۹۵۰۱ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا