تصمیم کانون وکلای بوشهر برای افزایش ظرفیت در سهمیه آزاد آزمون وکالت ۹۶

کانون وکلای دادگستری بوشهر به‌دنبال افزایش ۱۲ نفری در سهمیه آزاد آزمون وکالت

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری بوشهر از تصمیم این کانون برای افزایش ظرفیت پذیرش سهمیه آزاد در آزمون وکالت سال ۹۶ خبر داد.

دکتر مهدی شعبان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار با اشاره به مصوبه اخبر هیئت‌مدیره کانون وکلای بوشهر، اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز ۱۱ بهمن‌ماه جاری برگزار شد، پس از سه ساعت بحث و تبدل نظر، با ۳ رأی موافق در برابر یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع، با افزایش ۱۲نفری درسهمیه آزاد داوطلبان آزمون وکالت این کانون موافقت شد.

شعبان‌زاده که خود از موافقان این مصوبه است، افزود: البته انتشار این تصمیم موجب انتقادهایی از سوی بعضی اعضای کانون شد اما به‌هرحال این مصوبه به قوت خود باقی است و پیگیری اجرای آن با رئیس کانون وکلای بوشهر خواهد بود تا درصورت جلب نظر کمیسیون موضوع تبصره ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری، به مرحله اجرا درآید.

بنابر گزارش اختبار، ظرفیت پذیرش کانون وکلای دادگستری بوشهر در آزمون وکالت ۹۶، چهل نفر بود که ۲۸ نفر از این افراد در سهمیه آزاد و ۱۲ نفر نیز در سهمیه ایثارگران پذیرفته شدند.

به‌این‌ترتیب به‌نظر می‌رسد کانون وکلای بوشهر نخستین کانونی است که پس از تصمیم به افزایش ظرفیت کانون وکلای مرکز، تصمیم مشابهی را اتخاذ می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. جناب آقای هوشیار مدیریت محترم سایت
    سلام
    👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
    پست من یک درخواست از حضرتعالی ست.
    درتاریخ ۹۶/۱۱/۲۶ اسکودا و کانونها به جهت افزایش ظرفیت پذیرش ، جلسه ای داشته اند لطفا در صورت امکان مارا از تصمیمات کانونها در خصوص افزایش ظرفیت و خروجی جلسه مطلع نمائید. با تشکر و احترام
    👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

  2. خدا کنه کانون های دیگه هم افزایش سهمیه بدن.
    آخه اگه مصلحتی تو این افزایش سهمیه وجود داره، این مصلحت در مورد بقیه کانون ها هم وجود داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا