تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال

تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال ۱۳۹۵ اعلام شد

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه­ شنبه ۹۵/۵/۲۶ قابل مشاهده و پرینت گرفتن است

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال ۱۳۹۵
 ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال ۱۳۹۵ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می ­دارد:
 
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
 کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه­ شنبه ۹۵/۵/۲۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای دریافت کارت شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ (شامل نام­خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ فارغ­التحصیلی، معدل) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۱۱، ۱۲، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ (جنس، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی، رشته شغلی، اولویت انتخابی و پست سازمانی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکرات مهم :
۱- به علت افزایش متقاضیان ثبت نام در آزمون مذکور بررسی تمام شرایط مندرج در آگهی استخدامی میسر نگردیده است لذا در مرحله اول با بررسی اولیه و اجمالی چهار شاخص (امدادگر فعال جمعیت، داوطلب فعال جمعیت، فرزند کارکنان بازنشسته جمعیت، ایثارگران) متقاضیان حائز شرایط، صرفاً جهت حضور در جلسه آزمون به سازمان سنجش معرفی گردیدند. با عنایت به عدم توجه برخی متقاضیان به مفاد و بندهای اطلاعیه صادره، به اطلاع شرکت کنندگان میرساند که بررسی اولیه کاملاً اجمالی و براساس خود اظهاری و تائید بدوی مدیران عامل استان ها و سازمان امداد و نجات صورت پذیرفته است و تحت هر شرایطی، متقاضیانی به مرحله دوم راه خواهند یافت که حائز جمیع شرایط عمومی و اختصاصی (سن، مدرک تحصیلی، و سایر شرایط) عنوان شده در آگهی آزمون بوده و مدارک لازم را ارائه نمایند بنابراین صدور کارت شرکت در جلسه آزمون هیچگونه حقی جهت ایشان ایجاد نمی‌نماید.
۲- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
 
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنج شنبه ۹۵/۵/۲۸ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه پرینت کارت می‌باشد.
ضمناً به اطلاع می‌رساند داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سئوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
 
جدول شماره ۱ محل برگزاری حوزه های آزمون استخدامی هلال احمر در سال ۱۳۹۵
استان محل برگزاری آزمون
نام شهرستان محل برگزاری آزمون
استان محل اقامت
آذربایجان شرقی
تبریز
کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل
اصفهان
اصفهان
کلیه داوطلبان استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد
تهران
تهران
کلیه داوطلبان استانهای تهران، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان و قم
خراسان رضوی
مشهد
کلیه داوطلبان استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی
کرمان
کرمان
کلیه داوطلبان استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان
فارس
شیراز
کلیه داوطلبان استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد
کرمانشاه
کرمانشاه
کلیه داوطلبان استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان
خوزستان
اهواز
کلیه داوطلبان استانهای لرستان و خوزستان
مازندران
ساری
کلیه داوطلبان استانهای مازندران، گلستان و گیلان
 
جدول شماره ۲ – نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سال‌ 1395 براساس استان محل اقامت داوطلبان
 
نام استان
نام
 شهرستان
محل باجه رفع نقص
آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان
تبریز: میدان جهاد( نصف راه)، خیابان ورزش، پردیس تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
 اصفهان
اصفهان
دانشگاه اصفهان
اصفهان: میدان آزادی، (دروازه شیراز) بلوار دانشگاه، درب شمالی دانشگاه، جنب اداره کل آموزش، ستاد برگزاری آزمونهای
 تهران
تهران
دانشگاه سوره
تهران: خیابان آزادی، بین خیابان آذربایجان وخوش، نبش کوچه کامیاران، دانشگاه سوره
خراسان رضوی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
 کرمان
کرمان
دانشکده شهیدچمران کرمان
کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی، ابتدای اتوبان هفت باغ علوی، دانشکده شهید چمران کرمان
فارس
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه رازی کرمانشاه
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی کرمانشاه، سازمان مرکزی، اداره آموزش
خوزستان
اهواز
مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
اهواز: جاده گلستان، انتهای بلوار پردیس، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
مازندران
ساری
دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)
ساری: بلوارخزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا